Fodboldsnak.dk Websted
Forum Start Forum Start >International >Resten af de europæiske ligaer m.m.
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Romario dopet!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Romario dopet!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked / Se Ulæst Post
Dane Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007
Land: Bermuda
Status: Offline
Beskeder: 2899
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dane Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Romario dopet!
    Sendt: 06 - Dec - 2007 kl. 16:37
Citat: Evil Empire

Min holdning til doping er ganske enkel.

Hvis en spiller bliver knaldet for det, så er det bare farvel til alt hvad der hedder proff. fodbold for hans vedkommende, og det er lige meget, om det er kokain, epo eller andet. - De der vattede straffe på 4 mdr. eller 1½ år er jo ingenting! - Helt ud af fodbolden med den slags idioter, og lad os få nogle seriøse sportsmænd på banen.

Det samme burde man gøre i cykling og andre sportsgrene med disse problemer, og det er mig en gåde, at man ikke slår hårdere ned på det.

Enig, til gengæld synes jeg heller ikke, at det er fair, at anse Romario for skyldig, før det modsatte er bevist. Måske har de fleste mistænkte vist sig at være dopede, men man er nødt til at lade tvivlen komme manden til gode.
Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Land: Denmark
Beskeder: 8328
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 - Dec - 2007 kl. 17:06
Citat: Dane

Enig, til gengæld synes jeg heller ikke, at det er fair, at anse Romario for skyldig, før det modsatte er bevist. Måske har de fleste mistænkte vist sig at være dopede, men man er nødt til at lade tvivlen komme manden til gode.

Nu kender vi ikke alle aspekter af denne specifikke sag, og det er dermed, af gode grunde, svært at komme med de store brandtaler hverken for eller imod, men det er da klart, at han skal have lov at modbevise anklagerne, hvis han kan.
Kan han derimod ikke dokumentere, at han har brugt dette hårprodukt, og evt. har en recept på det (hvis de da bruger det dernede?!), så synes jeg, at han står med et stort problem, og så synes jeg ikke, man bør lade tvivlen komme ham til gode.

Som jeg skrev tidligere, så synes jeg, at man - som sportsmand - bør sætte sig ind i, hvilke ting der er lovlige, og hvilke ting der er ulovlige, og så arbejde ud fra det. Som en stor sportsstjerne, som Romario er, bør det være muligt at fremskaffe en kopi af listen over forbudte stoffer, og evt. sætte en mand til at undersøge, hvad han kan bruge, og hvad han ikke kan bruge! - Ellers er det ganske enkelt for nemt bare at komme med en undskylding, som den han har brugt.
V for Vestegnen!
Til top
redondohansen Se Drop Down
Newbie
Newbie

Medlem siden den....: 10 - Dec - 2009
Land: dk
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér redondohansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 - Dec - 2009 kl. 15:01
jeg nægter ar tro på han var dopet..! den mand løb jo aldrig.... HAN VAR DOG FARLIGT - LIDT ALA PETER LASSEN...!
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0,094 sekunder.