![]() |
Romario dopet! |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
Dane
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Bermuda Status: Offline Beskeder: 2899 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Romario dopet!Sendt: 06 - Dec - 2007 kl. 16:37 |
Enig, til gengæld synes jeg heller ikke, at det er fair, at anse Romario for skyldig, før det modsatte er bevist. Måske har de fleste mistænkte vist sig at være dopede, men man er nødt til at lade tvivlen komme manden til gode. |
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8328 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06 - Dec - 2007 kl. 17:06 |
Nu kender vi ikke alle aspekter af denne specifikke sag, og det er dermed, af gode grunde, svært at komme med de store brandtaler hverken for eller imod, men det er da klart, at han skal have lov at modbevise anklagerne, hvis han kan.
Kan han derimod ikke dokumentere, at han har brugt dette hårprodukt, og evt. har en recept på det (hvis de da bruger det dernede?!), så synes jeg, at han står med et stort problem, og så synes jeg ikke, man bør lade tvivlen komme ham til gode.
Som jeg skrev tidligere, så synes jeg, at man - som sportsmand - bør sætte sig ind i, hvilke ting der er lovlige, og hvilke ting der er ulovlige, og så arbejde ud fra det. Som en stor sportsstjerne, som Romario er, bør det være muligt at fremskaffe en kopi af listen over forbudte stoffer, og evt. sætte en mand til at undersøge, hvad han kan bruge, og hvad han ikke kan bruge! - Ellers er det ganske enkelt for nemt bare at komme med en undskylding, som den han har brugt.
|
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
redondohansen
Newbie
Medlem siden den....: 10 - Dec - 2009 Land: dk Status: Offline Beskeder: 5 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 10 - Dec - 2009 kl. 15:01 |
|
jeg nægter ar tro på han var dopet..! den mand løb jo aldrig.... HAN VAR DOG FARLIGT - LIDT ALA PETER LASSEN...!
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |