![]() |
Romario dopet! |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
mulle79
Groupie
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 376 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Romario dopet!Sendt: 04 - Dec - 2007 kl. 23:43 |
|
|
http://www.bt.dk/article/20071204/sport02/71204065/
Så vidt jeg husker findes der også andre eksempler på spillere der har taget et eller andet mod hårtab, som så er testet positive. Mener det var en engelsk spiller der spillede i den australske liga, der blev taget sidst.
|
||
![]() |
||
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8349 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05 - Dec - 2007 kl. 16:04 |
|
|
Nu ligner Romario ikke just en spiller der har problemer med hårpragten, og jeg har svært ved at tro ret meget på hans udtalelser. Han var en stor spiller, men hans undskyldninger er sgu for vage, synes jeg...
Indrøm du har dummet dig, og indrøm at du vidste at lortet var på dopinglisten!
|
||
|
V for Vestegnen!
|
||
![]() |
||
Dane
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Bermuda Status: Offline Beskeder: 2918 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05 - Dec - 2007 kl. 18:59 |
|
Det er ikke fordi, jeg nødvendigvis tror på hans forklaring, men han har dog tydelige tegn på, at han er ved at få høje tindinger. ![]() |
||
![]() |
||
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8349 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05 - Dec - 2007 kl. 19:10 |
|
Hvis han har høje tindninger, så er jeg nærmest skaldet!
Men det er da muligt, at manden er hamrende usikker på sig selv, eller noget, men jeg synes bare, det er de samme latterlige undskyldninger der kommer hver gang, der er en der bli´r nakket for brug af forbudte stoffer.
Chancen for, at de går fri for anklagerne er jo minimal, så stå nu bare ved din dumhed, når du har begået den, siger jeg!
Men så bli´r jeg sikkert overfaldet nu, ligesom det var tilfældet med Michael Rasmussen-sagen, hvor folk fik ondt i røven over, at man mente, de havde været dopet, selvom det ikke var bevist 100%.
Hvor mange - der har været under dopingmistanke - har rent faktisk vist sig at være uskyldige?
|
||
|
V for Vestegnen!
|
||
![]() |
||
Dane
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Bermuda Status: Offline Beskeder: 2918 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05 - Dec - 2007 kl. 19:39 |
|
Var det i øvrigt ikke Robben, der engang var under mistanke pga. brug af et produkt mod hårtab? Han har jo netop høje tindinger. |
||
![]() |
||
Augu
Groupie
Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 481 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05 - Dec - 2007 kl. 19:40 |
|
|
Det sjove er at man ikke viste det var på en liste, men hvorfor fanden tog han det så? Eller en af de andre lige så vage erklæringer "Ej jeg vidste altså ikke hvad det var, klublægen gav mig"? NEj doh, og det er vel ikke dit ansvar at vide det? Din krop, dit ansvar!
Mest foruroligene er da, at spillere, i ders fysisk bedste form, og i liviets bedste alder, skal proppes med piller og sprøjter? Men måske er det netop derfor vi ser flere og flere mystiske dødsfaæd i fodbolden?
|
||
|
"Der er to ting som vi kan lide i nordjylland. Vin ad libitum, og transferfri spillere". Citat Lynge
|
||
![]() |
||
Evil Empire
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05 - Dec - 2007 kl. 19:50 |
|
Nemlig - lige på et tidspunkt, deromkring hvor Sevilla-spilleren, Puerta, døde, var der op til flere mystiske dødsfald, hvor ellers ganske sunde, veltrænede atleter stillede træskoene, selvom de kun var i 20´erne.
Det lugter jo langt væk af brug af en eller anden form for præstationsfremmende midler, og man har jo flere gange hørt om utallige spillere, der spiller hele kampe på gigtpiller og smertestillende, selvom de burde slappe af.
Det er muligt. Den sag har jeg ikke lige hørt om, men det er meget muligt. Men der er stor forskel på Robbens hårpragt, og Romarios, synes jeg, men selvom sidstnævnte har taget det der antihårtabsmiddel, så har han jo stadig brudt reglerne, ikk`?
Som sportsudøver, og med alle de dopingsager i baghovedet, så bør man måske undersøge, hvad det er for nogle former for smertestillende medicin, eller for den sags skyld hårprodukter, man bruger. Ellers kunne alle vel - i teorien - fylde sig med netop dette forbudte stof, og bagefter bare afvise det med, at det hænger sammen med ens vigende hårgrænse.
|
||
|
V for Vestegnen!
|
||
![]() |
||
Augu
Groupie
Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 481 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05 - Dec - 2007 kl. 22:43 |
|
|
For år tilbage døede Vivian Foe også under african cup, men han spillede for Cameroun! Samtidig er flere Hollandske spillere blevet knaldet for doping E.davids, Roben mistænkt, og en Deboer var der vist også. Tror det var Davids som fik 4 måneders karantæne, kun på klubplan, henover sommerpausen, samtidig med at han måtte spille på landsholdet. Hvis man mener en spiller er dopet, ogskal have en karantæne, så gør det dog ordentlig. Ferdinand fik lang tid, KUN for at misse en test. Hvilket jeg syntes er fair, men hvad får synderen egentlig. Som jeg ser det, en mild dom, hvis du er stjerne, og er du mariganl spiller, så statueres der hurtigtet eksemple. Men det sjorve er, at får de ud af dopingen. Fodbold er vel en af de sportsgrene, hvor det mindst kan betale sig at dope sig! Teknikken som vel er det vigtigste, kanman ikke dope sig til. Overblik ej heller. Dopingen giver vel kun en forbedret kondi,og evnen til ikke at gå træt hurtigere? Klart at med træthed kommer fejlene, men er det nok til at ville dope sig? Abenbart! Tilsidst fik Maradona to års karantæne fra ALT fodbold, fordi han tog kokain? Ikke just et præsentatons fræmmende stof! |
||
|
"Der er to ting som vi kan lide i nordjylland. Vin ad libitum, og transferfri spillere". Citat Lynge
|
||
![]() |
||
Augu
Groupie
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05 - Dec - 2007 kl. 22:44 |
|
|
PS egentlig en ret sprød trøje Romaio står i :-)
|
||
|
|
||
![]() |
||
Evil Empire
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06 - Dec - 2007 kl. 16:22 |
|
|
Min holdning til doping er ganske enkel.
Hvis en spiller bliver knaldet for det, så er det bare farvel til alt hvad der hedder proff. fodbold for hans vedkommende, og det er lige meget, om det er kokain, epo eller andet. - De der vattede straffe på 4 mdr. eller 1½ år er jo ingenting! - Helt ud af fodbolden med den slags idioter, og lad os få nogle seriøse sportsmænd på banen.
Det samme burde man gøre i cykling og andre sportsgrene med disse problemer, og det er mig en gåde, at man ikke slår hårdere ned på det.
|
||
|
V for Vestegnen!
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |