![]() |
Transfer/Rygter |
Besvar
|
Side 123 22> |
| Forfatter | |
Jacko
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 572 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Transfer/RygterSendt: 03 - Jan - 2008 kl. 19:04 |
|
Sætternes solgt igen: http://www.ob.dk/?NewsID=15489 Hvilket næppe er den store katastrofe.
Også kigger de på Demba Nyren, jvf BT i dag i stedet. Men tvivler på det er et realistisk bud... Tvivler på Efb vil sælge til OB, for det beløb KB vil byde hvis det er.
|
|
|
www.123hjemmeside.dk/Jacko
|
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8328 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16 - Jan - 2008 kl. 13:38 |
|
Ulrik Laursen til Rosenborg BK?
Ville være noget af en bét, hvis man smed sin anfører, og mest kompetente midterforsvarer afsted nu.
|
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
Jespersen
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Jan - 2008 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 1003 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 23 - Jan - 2008 kl. 20:19 |
|
http://www.bold.dk/nyt/?vis=78828
Den her skal vi også lige have med, jeg tror ikke den er nævnt før.
|
|
![]() |
|
Jacko
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 572 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 24 - Jan - 2008 kl. 22:35 |
|
Mon ikke hr Hansen kun kom til Odense igen, pga at han ellers kunne få lov at kukkelurer indtil sommer |
|
|
|
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8328 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 25 - Jan - 2008 kl. 15:51 |
|
Lidt fesent at vende hjem til Odense igen efter så kort tid, synes jeg, men omvendt, så ved klubben jo hvad de får, og det samme gør Esben Hansen.
Dog er det lidt skræmmende, at en profil som EH ikke engang kunne gøre sig gældende i en bundklub i den 2.-bedste tyske række. - Jeg ved godt, at der spiller noget træner-ballade ind, men alligevel...
|
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
Jacko
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 29 - Jan - 2008 kl. 17:41 |
|
Han udtalte i Fyens Stift i sidste uge, at klubben overhovedet ikke var proffesionel på nogen måde. At de danske klubber var langt mere proffesionelle. Og at OB ville kunne slå dem 9 ud af 10 gange. Hvilket jeg dog tvivler på. Helveg havde også advaret ham...
Fordelen ved at få ham tilbage, er jo at han kan gå direkte ind og forstærke holdet uden først at skulle spilles ind. Og man kan så håbe på han er "sulten" efter så mange måneder med så få kampe.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 31 - Jan - 2008 kl. 20:31 |
|
Man sælger Ulrik Laursen, og henter en time efter en ny:
Det kaldes handlekraft.
|
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
Tommy
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1189 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 31 - Jan - 2008 kl. 21:24 |
Ja, handlekraft, men derfor kommer OB stadig meget svækket ud af dette transfervindue.
|
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 31 - Jan - 2008 kl. 22:33 |
Jovist - jeg bifalder heller ikke salget af Laursen, men når det nu er en realitet, er det alligevel meget godt gået, at man så hurtigt har en erstatning klar.
|
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
Zlatan1964
Newbie
Medlem siden den....: 30 - Jan - 2008 Status: Offline Beskeder: 17 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 01 - Feb - 2008 kl. 00:23 |
|
OB har købt Esben Hansen, Djiby Fall og Håland og solgt Ulrik Laursen og Sæternes. Derudover har de fået Radonjic tilbage fra Viborg. Jeg synes nu OB er blevet styrket. Det har mistet en vigtig spiller i Laursen men til gengæld har de fået den bomber de har manglet + en midtbanestyrmand + en ny midterforsvar. Og Sæternes - Radonjic er vel hip som hap.
|
|
|
Jo flere folk der falder fra, jo mere stolt bliver jeg.
Brøndby til jeg dør! |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123 22> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |