Fodboldsnak.dk Websted
Forum Start Forum Start >SAS liga >OB
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Transfer/Rygter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Transfer/Rygter

Besvar Besvar Side  123 22>
Forfatter
Besked
Jacko Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 572
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacko Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Transfer/Rygter
    Sendt: 03 - Jan - 2008 kl. 19:04
Sætternes solgt igen: http://www.ob.dk/?NewsID=15489 Hvilket næppe er den store katastrofe.
Også kigger de på Demba Nyren, jvf BT i dag i stedet. Men tvivler på det er et realistisk bud... Tvivler på Efb vil sælge til OB, for det beløb KB vil byde hvis det er.
www.123hjemmeside.dk/Jacko
Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Beskeder: 8328
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 - Jan - 2008 kl. 13:38

Ulrik Laursen til Rosenborg BK?

Ville være noget af en bét, hvis man smed sin anfører, og mest kompetente midterforsvarer afsted nu.
V for Vestegnen!
Til top
Jespersen Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 18 - Jan - 2008
Land: Danmark
Beskeder: 1003
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jespersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 - Jan - 2008 kl. 20:19
http://www.bold.dk/nyt/?vis=78828
Den her skal vi også lige have med, jeg tror ikke den er nævnt før.
Til top
Jacko Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacko Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 - Jan - 2008 kl. 22:35

Mon ikke hr Hansen kun kom til Odense igen, pga at han ellers kunne få lov at kukkelurer indtil sommer

Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 - Jan - 2008 kl. 15:51

Lidt fesent at vende hjem til Odense igen efter så kort tid, synes jeg, men omvendt, så ved klubben jo hvad de får, og det samme gør Esben Hansen.
Dog er det lidt skræmmende, at en profil som EH ikke engang kunne gøre sig gældende i en bundklub i den 2.-bedste tyske række. - Jeg ved godt, at der spiller noget træner-ballade ind, men alligevel...
V for Vestegnen!
Til top
Jacko Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacko Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 - Jan - 2008 kl. 17:41
Han udtalte i Fyens Stift i sidste uge, at klubben overhovedet ikke var proffesionel på nogen måde. At de danske klubber var langt mere proffesionelle. Og at OB ville kunne slå dem 9 ud af 10 gange. Hvilket jeg dog tvivler på. Helveg havde også advaret ham...
 Fordelen ved at få ham tilbage, er jo at han kan gå direkte ind og forstærke holdet uden først at skulle spilles ind. Og man kan så håbe på han er "sulten" efter så mange måneder med så få kampe.
Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 - Jan - 2008 kl. 20:31

Man sælger Ulrik Laursen, og henter en time efter en ny:

Det kaldes handlekraft.
V for Vestegnen!
Til top
Tommy Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Beskeder: 1189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 - Jan - 2008 kl. 21:24
Citat: Evil Empire

Man sælger Ulrik Laursen, og henter en time efter en ny:

Det kaldes handlekraft.

Ja, handlekraft, men derfor kommer OB stadig meget svækket ud af dette transfervindue.
Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 - Jan - 2008 kl. 22:33
Citat: Tommy

Ja, handlekraft, men derfor kommer OB stadig meget svækket ud af dette transfervindue.

Jovist - jeg bifalder heller ikke salget af Laursen, men når det nu er en realitet, er det alligevel meget godt gået, at man så hurtigt har en erstatning klar.
V for Vestegnen!
Til top
Zlatan1964 Se Drop Down
Newbie
Newbie

Medlem siden den....: 30 - Jan - 2008
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Zlatan1964 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 - Feb - 2008 kl. 00:23
OB har købt Esben Hansen, Djiby Fall og Håland og solgt Ulrik Laursen og Sæternes. Derudover har de fået Radonjic tilbage fra Viborg. Jeg synes nu OB er blevet styrket. Det har mistet en vigtig spiller i Laursen men til gengæld har de fået den bomber de har manglet + en midtbanestyrmand + en ny midterforsvar. Og Sæternes - Radonjic er vel hip som hap.
Jo flere folk der falder fra, jo mere stolt bliver jeg.
Brøndby til jeg dør!
Til top
 Besvar Besvar Side  123 22>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0,063 sekunder.