![]() |
Frustrationstråd |
Besvar
|
Side 123 5> |
| Forfatter | |||
Jespersen
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Jan - 2008 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 1003 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: FrustrationstrådSendt: 24 - Feb - 2008 kl. 15:38 |
||
|
Jeg er frustreret over jeg fik rødt kort i dagens håndboldkamp. Dette betød jeg måtte se det sidste kvarter af kampen fra tilskuererpladserne. Heldigvis kunne jeg se mit hold lave et fantastisk comeback, og vinde med 1 mål. Nu ligger vi nummer 1.
|
|||
![]() |
|||
Jespersen
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Jan - 2008 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 1003 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 24 - Feb - 2008 kl. 16:44 |
||
|
Chelsea fører 1-0 mod Tottenham i Carling Cuppen.
|
|||
![]() |
|||
mohrsen1990
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Newbie
Medlem siden den....: 20 - Feb - 2008 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 148 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 25 - Feb - 2008 kl. 20:32 |
||
|
frusteret over at der ikke er noget der passer sammen når man har arbejde, ska passe skole, kørekort og samtidig ska spille på holdet i Fodbold... .
ja det er hårdt at være populær...
|
|||
|
Hvorfor vælger man at holde med de to eneste hold i verden som bare ikke kan finde ud af at score.. ??
|
|||
![]() |
|||
Jespersen
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 25 - Feb - 2008 kl. 22:36 |
||
|
Jeg har lige tabt 500 000 i poker
|
|||
![]() |
|||
mohrsen1990
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Newbie
Medlem siden den....: 20 - Feb - 2008 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 148 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 25 - Feb - 2008 kl. 22:52 |
||
|
vel ikke rigtige penge... ! ! ! ! !
|
|||
|
Hvorfor vælger man at holde med de to eneste hold i verden som bare ikke kan finde ud af at score.. ??
|
|||
![]() |
|||
Jespersen
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26 - Feb - 2008 kl. 15:13 |
||
Nej nej
Lige nu er jeg frustræet over. jeg skal skrive en stil til på mandag.
|
|||
![]() |
|||
TaylorDK
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 1232 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26 - Feb - 2008 kl. 19:38 |
||
Jeg skal skrive stil til på mandag, og lave 3 afleveringer i næste uge. Samtidig skulle jeg lave 3 afleveringer til denne uge, og måtte klemme 2 af dem ned på en Søndag. DET er frustrerende! |
|||
![]() |
|||
Jespersen
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26 - Feb - 2008 kl. 19:52 |
||
går du på gym? Jeg kan godt se det er frustrende.
|
|||
![]() |
|||
Jonas
Senior Member
Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Status: Offline Beskeder: 1304 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26 - Feb - 2008 kl. 20:42 |
||
|
Hmm tror I bliver mere frustrede når I efter en hård dag på arbejdet kommer hjem til en sur stresset kone og 2 skrigende unger og blot ønsker en lille lur på sofaen
|
|||
![]() |
|||
Jespersen
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26 - Feb - 2008 kl. 20:43 |
||
HAHAHAHA. Jeg føler med dig
|
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side 123 5> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |