Fodboldsnak.dk Websted
Forum Start Forum Start >Off-topic >Off - topic
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Frustrationstråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Frustrationstråd

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Jespersen Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 18 - Jan - 2008
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 1003
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jespersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Frustrationstråd
    Sendt: 24 - Feb - 2008 kl. 15:38
Jeg er frustreret over jeg fik rødt kort i dagens håndboldkamp. Dette betød jeg måtte se det sidste kvarter af kampen fra tilskuererpladserne. Heldigvis kunne jeg se mit hold lave et fantastisk comeback, og vinde med 1 mål. Nu ligger vi nummer 1. 
Til top
Jespersen Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jespersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 - Feb - 2008 kl. 16:44
Chelsea fører 1-0 mod Tottenham i Carling Cuppen.
Til top
mohrsen1990 Se Drop Down
Newbie
Newbie

Medlem siden den....: 20 - Feb - 2008
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mohrsen1990 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 - Feb - 2008 kl. 20:32
frusteret over at der ikke er noget der passer sammen når man har arbejde, ska passe skole, kørekort og samtidig ska spille på holdet i Fodbold... .

ja det er hårdt at være populær... Wink
Hvorfor vælger man at holde med de to eneste hold i verden som bare ikke kan finde ud af at score.. ??
Til top
Jespersen Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jespersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 - Feb - 2008 kl. 22:36
Jeg har lige tabt 500 000 i pokerCry
Til top
mohrsen1990 Se Drop Down
Newbie
Newbie

Medlem siden den....: 20 - Feb - 2008
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mohrsen1990 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 - Feb - 2008 kl. 22:52
vel ikke rigtige penge... ! ! ! ! !
Hvorfor vælger man at holde med de to eneste hold i verden som bare ikke kan finde ud af at score.. ??
Til top
Jespersen Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jespersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - Feb - 2008 kl. 15:13
Citat: mohrsen1990

Nej nej Tongue men derfor er det stadig frustrærende.

Lige nu er jeg frustræet over. jeg skal skrive en stil til på mandag.
Til top
TaylorDK Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007
Beskeder: 1232
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TaylorDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - Feb - 2008 kl. 19:38
Citat: Jespersen

Jeg skal skrive stil til på mandag, og lave 3 afleveringer i næste uge. Samtidig skulle jeg lave 3 afleveringer til denne uge, og måtte klemme 2 af dem ned på en Søndag. DET er frustrerende!
Til top
Jespersen Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jespersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - Feb - 2008 kl. 19:52
Citat: TaylorDK

Citat: Jespersen

Jeg skal skrive stil til på mandag, og lave 3 afleveringer i næste uge. Samtidig skulle jeg lave 3 afleveringer til denne uge, og måtte klemme 2 af dem ned på en Søndag. DET er frustrerende!

går  du på gym? Jeg kan godt se det er frustrende.
Til top
Jonas Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Beskeder: 1304
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jonas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - Feb - 2008 kl. 20:42
Hmm tror I bliver mere frustrede når I efter en hård dag på arbejdet kommer hjem til en sur stresset kone og 2 skrigende unger og blot ønsker en lille lur på sofaenWink
Til top
Jespersen Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jespersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - Feb - 2008 kl. 20:43
Citat: Jonas

Hmm tror I bliver mere frustrede når I efter en hård dag på arbejdet kommer hjem til en sur stresset kone og 2 skrigende unger og blot ønsker en lille lur på sofaenWink

HAHAHAHA. Jeg føler med dig LOL Hvor gamle er ungerne?
Til top
 Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0,094 sekunder.