![]() |
Football Manager |
Besvar
|
Side <1 111213 |
| Forfatter | ||
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8328 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Football ManagerSendt: 18 - Nov - 2008 kl. 06:03 |
|
Jo, den er sgu god nok. Du kan høre lidt om det her.
|
||
|
V for Vestegnen!
|
||
![]() |
||
pindleskin
Newbie
Medlem siden den....: 23 - Apr - 2008 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 142 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 28 - Apr - 2009 kl. 14:51 |
|
|
Dette kunne lige så godt være blevet skrevet i frustrationstråden, men da det omhandler FM blev det så her. har for ikke så længe siden købt Fm2009, fint spil som sådan men een ting fatter jeg ikke, jeg valgte Dansk som sprog men for helvede da!,: fløjten har lUdt,: nr.3 i DEN serie a osv osv osv, så mange stave/formuleringsfejl at det er helt utroligt, i et spilfirma der angiveligt bruger x antal mio. på spiludvikling må der da være et par håndører til en dansk korrekturlæser skulle jeg mene, ellers kunne de jo bare nøjes med engelsk overall, trængte lige til luft.
|
||
![]() |
||
Cleverhead
Senior Member
Medlem siden den....: 05 - Apr - 2009 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 643 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 11 - Jun - 2009 kl. 13:06 |
|
|
Jeg har også den danske version, men det går mig ikke rigtigt på hvordan tingene står. Jeg morer mig bare lidt over det, synes egentlig ikke det er irriterende. Spillet bliver jo ikke dårligere af det
|
||
![]() |
||
Lupus1999
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle! Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 4753 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26 - Oct - 2009 kl. 17:36 |
|
|
Så er der release på FM10 på fredag.. Hvilken dejlig weekend vi går i møde.....
|
||
|
32 vil vinde guld!
|
||
![]() |
||
EfB fan
Senior Member
EfB i toppen af SAS ligaen. Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1662 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19 - Nov - 2009 kl. 18:38 |
|
|
Og så ligger jeg nr 2 med Ef B efter 8 kampe hæ hæ, sjovt nok det her, det er sku mange år siden jeg har spillet dette spil, næste modstander Randers.
|
||
|
Retfærdighed i den danske SAS liga, TV DOMMERE NU, så vi kan rette på de skandaløse fejl vore uduelige dommere i DK konstant laver.
|
||
![]() |
||
pindleskin
Newbie
Medlem siden den....: 23 - Apr - 2008 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 142 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20 - Nov - 2009 kl. 20:18 |
|
|
Er lige blevet fyret i Juventus, en 6. plads med 4 kampe tilbage var sgu heller ikke super
|
||
![]() |
||
Cleverhead
Senior Member
Medlem siden den....: 05 - Apr - 2009 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 643 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 13 - Jan - 2010 kl. 08:38 |
|
|
Har netop vundet første sæson med Brøndby. Og endda kun med et nederlag, men det holdt hårdt! Titelkampen blev et ræs mellem Brøndby, AaB og FCK, men FCK faldt igennem nogle runder før sæsonafslutningen og AaB kunne ikke hente mig efter min 2-0 sejr over dem i 31. spillerunde.
|
||
![]() |
||
Alex-abbott
Moderator Group
Medlem siden den....: 19 - May - 2008 Land: DK Status: Offline Beskeder: 1047 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17 - Aug - 2010 kl. 23:13 |
|
|
Beskrivelse af det kommende FM 2011. Det ser spænende ud og jeg kan godt lide featuren med, at spillerne kan juble efter scoringer og brokke sig til dommeren, hvis de er utilfredse. |
||
![]() |
||
Cleverhead
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17 - Aug - 2010 kl. 23:33 |
|
|
Det virker virkelig fedt, glæder mig rigtig meget til det kommer! |
||
|
Som jeg altid har sagt, så tænker jeg fodbold bedre end jeg spiller det!
|
||
![]() |
||
Carwi
Senior Member
Medlem siden den....: 22 - Sep - 2009 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 602 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 22 - Aug - 2010 kl. 15:50 |
|
|
Jeg kunne tænke mig, at deres opdateringer, som af og til kan hentes havde de rette datoer med.
Somme tider når man starter et nyt spil, så er der kommet spillere til, som i virkeligheden først er kommet til i et andet transfervindue.
Og så savner jeg et lidt mere realistisk indblik i økonomien i klubberne.
Brøndby har f.eks i virkeligheden den største egenkapital, imens man i spillet har mindre end fck, som jo egentlig har milliardgæld.
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 111213 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |