![]() |
Football Manager |
Besvar
|
Side 123 13> |
| Forfatter | |
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8349 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Football ManagerSendt: 18 - Sep - 2007 kl. 22:43 |
|
Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at købe dette spil, og jeg har netop hentet sommeropdateringerne på www.fmdanmark.dk og har startet en sæson med Brøndby.
Jeg spillede før i tiden en smule af de gamle udgaver, men har aldrig været den store entutiast. Men jeg er blevet lidt bidt af det efterhånden, især i takt med, at de har fået den danske udgave til at virke lidt bedre.
Mit spørgsmål er så, er der andre der spiller dette fabelagtige spil, og er der nogle tips, fifs og fiduser, man bør vide?
Og nu har jeg sat og leget lidt med det igennem den seneste uge, dog uden at lægge 100 timer i det, men jeg kan ikke finde noget sted, hvor jeg kan udbygge stadion og sådanne ting? Kommer det først senere hen, at man får mulighed for den sl*gs, eller findes den feature ganske enkelt ikke længere?
|
|
![]() |
|
mulle79
Groupie
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 376 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18 - Sep - 2007 kl. 23:00 |
|
Regner med at købe 2008 når specialet er afleveret og så skal der spilles igen
|
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8349 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18 - Sep - 2007 kl. 23:01 |
|
Er det udkommet? Eller hvornår gør det det?
|
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle! Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 4759 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19 - Sep - 2007 kl. 00:48 |
|
FM 2008 har release den 19-10-2007, men det bliver som regel udsat et par uger.
Jeg spiller spillet meget og med hensyn til dit spørgsmål, så kræver en stadionudviddelse at man præsterer med sit hold og får bestyrelsen med sig. En masse sejre plejer at virke og med dem kommer tilskuererne. Du skal se på hvor mange tilskuere du har i gennemsnit og nærmer det sig kapaciteten, så er det tid at spørge bestyrelsen om en udviddelse. Det kan man gøre i den menu der hedder bestyrelseslokalet tror jeg. Så skulle der meget gerne være en feature som hedder anmod bestyrelsen...
|
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19 - Sep - 2007 kl. 05:30 |
|
Jeg er stadig i min første sæson med Brøndby, og ville nu heller ikke udvide noget som helst endnu, men det var blot rart at vide. Tror mit gennemsnit ligger på 15-16K, så der er masser af plads til folk!
Men er der nogle taktiske overvejelser, man skal have med sig? Nogen talenter, som er uundværlige at få indkøbt hurtigt? Eller generelt nogen ting, som man kan gøre som ny spiller?
|
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle! Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 4759 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19 - Sep - 2007 kl. 12:11 |
|
Spillere som er de bedste eller bliver det i de fleste spil... Sherman Cardennas, Mauro Zarate, Luis Nani, Sergio Aguero, Antonio Cerrajero (stavning), han bliver verdens bedste defensive midtbanespiller og spiller i Atletico Madrid, Magnus Wolf Eikrem, Bojan fra barcelona, Yohan gourcuff, nicklas bendtner, Marcelo venstre wingback, vincent kompany, Ezequiel lavezzi, Det er dem jeg lige kan komme på..Det er en god motivation for spillerne at du taler med pressen når muligheden byder sig og det er vigtigt at variere hvad du siger til holdet inden kampen. Ellers er det bare med at vinde så mange kampe som muliggt. |
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
TaylorDK
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 1237 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19 - Sep - 2007 kl. 20:10 |
|
Jeg spiller selv et spil som hedder Championship Manager 2007, som i store træk minder meget om FM2007. FM serien har dog aldrig fanget mig, da jeg synes det er en tand for kompliceret, men måske man skulle overveje at begynde?
Redigeret af Lupus1999 - 20 - Sep - 2007 kl. 16:09 |
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19 - Sep - 2007 kl. 20:15 |
|
Okay, tak for info, Lupus!
Jeg er snart ved at være slut på 1. sæson med Brøndby. Pt. ligger jeg på 2.-pladsen, cirka 10 point efter FCK, og har netop fået tilbudt en kontraktforlængelse på 2 år.
|
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20 - Sep - 2007 kl. 16:09 |
Det spil som du spiller er det oprindelige navn på FM manager, men på grund af intern splid mellem de forskellige parter gik de hver til sit. Jeg husker ikke lige hvad selve konflikten handlede om, men det var noget angående spillet.
Det jeg vil sige er, at det oprindelige Championship Manager hedder i dag FM manager. Det er korrekt at der stadig er et spil som har det gamle navn, men de fik i retten kun lov at beholde navnet. Hele deres oprindelige database til spillet kom ind under FM manager og det er derfor det som vi slut 90'erne var så optaget af at spille. Det er derfor at forskellen i spillet fra 2005 til udgaven i 2006 var så stor i det spil du spiller. Køb i stedet FM manager 2007-08 og du vil bliver glædelig overrasket.
Jeg gjorde nemlig den samme fejl i sin tid og blev fælt skuffet over spillet og dets mange fejl. Jeg købte i stedet FM og er igen blevet forenet med det bedste managerspil i verden. |
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 24 - Sep - 2007 kl. 18:57 |
Hvordan går det mine helte i dit spil?
|
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123 13> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |