Fodboldsnak.dk Websted
Forum Start Forum Start >SAS liga >Viasat-snak ---- samt lavere ligaer >AGF
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: AGF - Rygte- & Transfertråd - Sommer 2008
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AGF - Rygte- & Transfertråd - Sommer 2008

Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
Martin J Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 27 - Jul - 2009
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 1023
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AGF - Rygte- & Transfertråd - Sommer 2008
    Sendt: 01 - Feb - 2010 kl. 13:24

Jeg tror I overvuderer SAS-Ligaen, hvis I ikke tror Jørgensen er bedre end Kasper Povlsen, Jerry Lucena, eller upcomming Casper Sloth. Jørgensen skal lære Sloth en masse, og vores nok største talent lige nu, Kasper Povlsen skal lære af han erfaring. Lucena trækker sorteper, desværre.

Rigmænd ud af fodbolden.
Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Land: Denmark
Beskeder: 8328
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 - Feb - 2010 kl. 17:28
Citat: Martin J

Jeg tror I overvuderer SAS-Ligaen, hvis I ikke tror Jørgensen er bedre end Kasper Povlsen, Jerry Lucena, eller upcomming Casper Sloth. Jørgensen skal lære Sloth en masse, og vores nok største talent lige nu, Kasper Povlsen skal lære af han erfaring. Lucena trækker sorteper, desværre.

Jørgensen, er det dig? LOL

Selvfølgelig er Martin Jørgensen bedre end en flok random talenter. Det er der heller ingen der modstrider. Jeg tror blot, at folk - deriblandt jeg selv - har meget svært ved at se, at Martin Jørgensen skulle kunne hæve niveauet betragteligt i AGF. Ikke fordi han er en dårlig fodboldspiller, men fordi han er gammel, ofte skadet og kun har et niveau der går en vej; nedad.

Jeg ved ihvertfald, at jeg ville have været meget skeptisk, hvis min egen klub havde købt ham - eller en lignende spiller.
V for Vestegnen!
Til top
Martin J Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 - Feb - 2010 kl. 22:26
Jeg hedder faktisk Martin Jørgensen, men det er en helt anden sag :)
Rigmænd ud af fodbolden.
Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Beskeder: 8328
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 - Apr - 2010 kl. 09:09

Det forklarer da, hvorfor Stig Tøfting var så AGF-liderlig i går. Wink

Og måske det er et farvel til Erik Rasmussen snart? 
V for Vestegnen!
Til top
David Se Drop Down
Groupie
Groupie

Medlem siden den....: 15 - Mar - 2010
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér David Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 - Apr - 2010 kl. 16:00
Det virker lidt som et popularitets træk fra Erik. Han er ikke selv vild populær p.t., og så henter han den måske mest populær skikkelse blandt GF'ere ind. Om det reelt virker, det må tiden vise.
Sidst AGF havde en træner der hed Peter, endte det med sølv!
Til top
Martin J Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 - Jul - 2010 kl. 09:09
Her er AGF's nye angriber, hvis alt går vel:

Jeppe Kjær fra Fredericia.

Det er meget tæt på en aftale.

Ingen kilde jeg kan skrive her dog, desværre :)

Redigeret af Martin J - 23 - Jul - 2010 kl. 09:10
Rigmænd ud af fodbolden.
Til top
Lupus1999 Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle!

Beskeder: 4753
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lupus1999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 - Aug - 2010 kl. 19:27
http://www.sporten.dk/fodbold/rangers-vil-have-agfer

Benny Feilhaber på vej til Rangers i Skotland!!!
Et rigtig godt skifte for ham og så vidt jeg ved så udløber hans forskerordning i DK og han er derfor en dyr herre for andre danske klubber..
32 vil vinde guld!
Til top
David Se Drop Down
Groupie
Groupie

Medlem siden den....: 15 - Mar - 2010
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér David Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 - Aug - 2010 kl. 21:52
Nu står der desværre ikke en pris, men ham bør vi også kunne få lidt for, og under alle omstædigheder er det bedst, både for ham og klubben, at han bliver solgt.

Så mangler vi kun Jakob Poulsen, hvis og såfremt han ryger til Skotland.

Godt nok.
Sidst AGF havde en træner der hed Peter, endte det med sølv!
Til top
Lupus1999 Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle!

Beskeder: 4753
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lupus1999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 - Aug - 2010 kl. 13:04
http://www.bold.dk/nyt/Alania-bekraefter-Williams-forhandlinger

Det ser ud til man sparer endnu mere løn..
32 vil vinde guld!
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 8910

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0,078 sekunder.