Fodboldsnak.dk Websted
Forum Start Forum Start >SAS liga >Viasat-snak ---- samt lavere ligaer >AGF
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: AGF - Rygte- & Transfertråd - Sommer 2008
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AGF - Rygte- & Transfertråd - Sommer 2008

Besvar Besvar Side  123 10>
Forfatter
Besked
Freddy the teddy Se Drop Down
Groupie
Groupie

Medlem siden den....: 05 - Dec - 2007
Land: DK
Status: Offline
Beskeder: 398
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Freddy the teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AGF - Rygte- & Transfertråd - Sommer 2008
    Sendt: 20 - May - 2008 kl. 09:38
Han bliver Landsholdet længe ventede venstreback tror jeg.

Det ser også ud til at han ryger:

Fortidens hold: AGF!

Jeg er ikke urealistisk omkring AGF, og jeg siger ikke vi burde vinde Champions League hvert år. Men med de rigtige spillere, kan vi nok godt nå finalen.
Til top
Groupie
Groupie

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Freddy the teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 - May - 2008 kl. 17:11
Ja idéen med at have transfer emner i hvert forum giver virkelig pote.

Jeg er ikke urealistisk omkring AGF, og jeg siger ikke vi burde vinde Champions League hvert år. Men med de rigtige spillere, kan vi nok godt nå finalen.
Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Land: Denmark
Beskeder: 8349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 - May - 2008 kl. 17:19

Ja, for de mindre klubber der er repræsenteret herinde, ville det have været fordelagtigt, hvis vi havde kørt på en samlet tråd allesammen, da chancen for, at jeres spillere også ville blive diskuteret havde været større. Men sådan skulle det åbenbart ikke være.

Omkring Lumb, så er det nogle vilde beløb og klubber der nævnes. Ajax, Aston Villa og Udinese skulle være klar til at smide op til 30M for ham:

Mon ikke det ville være bedst for ham, hvis han kom ned, og blev en del af Ajax' unge og talentfulde hold? Her har de også for vane at give de unge chancen, hvilket må være at foretrække fremfor at komme til en af de helt store ligaer.

V for Vestegnen!
Til top
Groupie
Groupie

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Freddy the teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 - May - 2008 kl. 17:41
Jeg vil også mene at Ajax er det bedste sted for ham. Som du selv siger, så giver de, de unge chancen. Godt han ikke blev solgt til OB i Vinters.

Til top
Tommy Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007
Beskeder: 1189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 - May - 2008 kl. 22:10

Ajax er umiddelbart det bedste sted, men der kan man også komme i klemme, bare spørg Michael Krohn-Dehli.

Jeg håber dog han, som en af de få, ikke kun går efter pengene, men tænker sig godt om, for derefter at vælge den rigtige løsning, for vi har desperat brug for udlandsproffer, der spiller hver uge, så landsholdet kan komme op af det hul, som de er i nu.
Til top
Alex-abbott Se Drop Down
Moderator Group
Moderator Group

Medlem siden den....: 19 - May - 2008
Beskeder: 1055
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Alex-abbott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 - May - 2008 kl. 10:24
Håber at han kommer til belgien eller et mindre land hvor han får en del spilletid.
Til top
Jespersen Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 18 - Jan - 2008
Land: Danmark
Beskeder: 1008
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jespersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 - May - 2008 kl. 22:38

Ajax ville nok være det bedste sted for Lumb og Danmarks landshold, men for AGF er situationen en anden. Jeg er ikke et second i tvivl om, at Aston Villa er det hold, som nævnt, der ville give flest penge. Hvad skal AGF så gøre? sælge ham så dyrt som muligt, eller gøre det bedste for Lumb. Han ville sikkert være interesseret i alle de omtalte klubber. Spørgsmålet er nok, om det er for tidligt at rejse. Vi har før haft kæmpe talenter, som blev udråbt til landsholdets kommende stjerne, men istedet ente i en udenlandsk klub uden spilletid. Jeg syntes han skal bevise sit værd i sas ligaen, før han rejse til udlandet.

Edit: Freddy, hvis det skal være AGF's transfertråd, skal overskriften nok ikke hedde "Michael Lumb  - Fremtidens venstreback", men istedet et navn som "AGF's transfertråd - sommeren 2008".

Redigeret af Jespersen - 23 - May - 2008 kl. 22:41
Til top
Alex-abbott Se Drop Down
Moderator Group
Moderator Group

Medlem siden den....: 19 - May - 2008
Beskeder: 1055
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Alex-abbott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 - May - 2008 kl. 13:21
enig, eller i det tage en mindre liga i første omgang.
Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Beskeder: 8349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 - May - 2008 kl. 16:17
Citat: Jespersen

Edit: Freddy, hvis det skal være AGF's transfertråd, skal overskriften nok ikke hedde "Michael Lumb  - Fremtidens venstreback", men istedet et navn som "AGF's transfertråd - sommeren 2008".

True!

@Freddy: Hvis jeg skal ændre navnet på tråden, så må du lige give lyd. Smile
V for Vestegnen!
Til top
Groupie
Groupie

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Freddy the teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 - May - 2008 kl. 18:20

Yes, og mange tak :)

Til top
 Besvar Besvar Side  123 10>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0,094 sekunder.