Fodboldsnak.dk Websted
Forum Start Forum Start >SAS liga >FCN - SIF - Lyngby
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Velkommen i SAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Velkommen i SAS

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 8328
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Velkommen i SAS
    Sendt: 26 - May - 2008 kl. 20:02

Jeg forstår skam godt din irritation, men du må da også kunne se, at SønderjyskE er det - uden sammenligning - svageste mandskab. Om ikke andet så ihvertfald på papiret.

Og det er fint nok, at I køber nogle andre slags spillere, end de øvrige klubber gør. Samtidig må du da også kunne se, at der er forskel på at købe etablerede spillere, som Vejle gør, og så købe spillere fra FCM II og FC Fyn.

Jeg indrømmer blankt, at jeg ikke kender mange af jeres spillere, og det er da muligt, at de er helt suveræne, alligevel, men udfra det jeg ved, så er I pt. ikke skræmmende.

Mht. oprykningen, så er det da også flot, at I klarede oprykningen kun et par runder efter VB. Men kig lige på tabellen igen, og fortæl mig så, hvorfor at den almene dansker ikke skal få det indtryk, at VB bare ER stærkere end jer. Der er altså 13 point imellem jer, og Vejle har vundet samtlige kampe på hjemmebane i denne sæson, samtidig med at de sidste år var oppe i SAS Ligaen, og i de sidste 7-8 kampe faktisk spillede fornuftigt.

Det er ikke unormalt, at oprykkerne på forhånd er dømt til nedrykning. Og det gælder ikke kun SønderjyskE - det gælder også VB.
V for Vestegnen!
Til top
Knude Se Drop Down
Newbie
Newbie

Medlem siden den....: 30 - Apr - 2008
Land: Sønderjylland
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Knude Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - May - 2008 kl. 20:37
Nej nej, det forstår jeg skam godt, men tror bare folk overvudere Vejle helt vildt. Men self er jeg også blå øjet, men jeg tror vi klare fri sag.

Til top
sixixix Se Drop Down
Newbie
Newbie

Medlem siden den....: 21 - May - 2008
Land: DK
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sixixix Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 - May - 2008 kl. 11:28
MOOOOOOOOOOOOOJN FOR SATAN!!!
Jeg tror personligt at Ilsø er mere kendt fra medierne end på banen så han er et dårligt eksempel på vores styrke.
Uden tvivl, er vi nedrykningsfavoritter, hvilket Horsens også var da de rykkede op. Jeg mener at den her nedryknings diskussion kommer mere til sin ret, når klubberne har shoppet og solgt, da vi først der, kan vurdere styrkeforholdene (på papiret) Og husk så lige at fodboldkampe ikke spilles på et A4-ark men på græs og, at ikke kun meritter men også mentalitet også har noget at sige. Vi har bevist, især i foråret, at vi har vindermentalitet og den skal ikke fornægtes. Vejles suverænitet i 1. div. skal også lige samlignes med Lyngbys ditto for et år siden og så kan vi jo alle perspektivere. Tror det bliver mere spændende end som så!
FOOOOOOOOOORZA DI BLU!!!
Til top
ThunderZtorm Se Drop Down
Newbie
Newbie

Medlem siden den....: 20 - May - 2008
Land: Sønderjylland
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ThunderZtorm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 - May - 2008 kl. 08:07
Som sixixix så fornuftigt siger er der mere til et fodboldhold end "bare" et par kendte navne. Vejle har brugt det seneste år på at kontrollere kampene og føle sig sikre på at vinde hver gang - javist, det giver masser af selvtillid og det vidner om kvalitet i truppen, men hvad sker der når de er bagud eller i spillemæssige problemer?
Hernede ved vi hvad der sker. Holdet har prøvet det, og har klaret sig ud af det.

Jeg vil dog, som alle andre fans, afvente transfervinduet og se hvad der sker. En ting er sikkert, uden forstærkninger klarer vi den ikke, det tror jeg ikke på - dertil er konkurrencen simpelthen for hård.

Jeg har dog fuld tillid til Gaxe og Broe. De ved hvad der skal til, hvor holdet skal forstærkes, for at vi kan konkurrere om den livsvigtige 10. plads.

Til top
Alex-abbott Se Drop Down
Moderator Group
Moderator Group

Medlem siden den....: 19 - May - 2008
Land: DK
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Alex-abbott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 - May - 2008 kl. 13:32
Har mere tiltro til sønderjydske end Vb, penge betyder meget når man rykker op men udefra de kampe jeg har set har sønderjydske spillere i det hele taget et solidt hold lidt ala horsens, og vi ved at lyngby havde en række profiler men det hjælper ikke hvis resten holdet ikke kæmper 90 min.
Til top
Lupus1999 Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle!

Beskeder: 4753
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lupus1999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 - Nov - 2009 kl. 11:51
Og velkommen til SaS-Ligaen endnu en gang til SønderJyskE.

De har præsenteret 4 nye hovesponsorer, som sikrer klubben Økonomisk overlevelse de næste 3 sæsoner, hvis de bliver oppe så længe. Det var også på tide, at de lokale virksomheder støtter op om deres projekt. Det er desuden flot at kunne hente penge i disse tider, så et stort tillykke til SE. Synes i klær ligaen, da man altid for en 110% indstats og da i kan tage point fra alle hold så er i berettiget til at være med, hvor det er sjovt.
32 vil vinde guld!
Til top
EfB fan Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
EfB i toppen af SAS ligaen.

Beskeder: 1662
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EfB fan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 - Nov - 2009 kl. 12:02
Citat: Lupus1999

Og velkommen til SaS-Ligaen endnu en gang til SønderJyskE.

De har præsenteret 4 nye hovesponsorer, som sikrer klubben Økonomisk overlevelse de næste 3 sæsoner, hvis de bliver oppe så længe. Det var også på tide, at de lokale virksomheder støtter op om deres projekt. Det er desuden flot at kunne hente penge i disse tider, så et stort tillykke til SE. Synes i klær ligaen, da man altid for en 110% indstats og da i kan tage point fra alle hold så er i berettiget til at være med, hvor det er sjovt.

Helt sikkert dejligt med et hold der virkelig kæmper i 93 minutter, det jeg bare ikke forstår det er, hvorfor i alverden en virksomhed som danfos ikke kan gå ind med et sponsorat, Danfos Arena ville da lyde fint :-)
Retfærdighed i den danske SAS liga, TV DOMMERE NU, så vi kan rette på de skandaløse fejl vore uduelige dommere i DK konstant laver.
Til top
Lupus1999 Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle!

Beskeder: 4753
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lupus1999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 - Nov - 2009 kl. 12:16
Ja, det kunne man godt undre sig over, men efter hvad jeg har hørt og læst på det sidste, så ser deres regnskab endnu dårligere ud en FCK´s. De har fyret over 1000 allerede, men det er en anden snak. Mener også Danfoss var deres tidligere sponsor, men de har som bekendt ikke ønsket at forlænge deres bidrag.. Hvilket nok skyldes deres elendige økonomi..
32 vil vinde guld!
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0,063 sekunder.