Fodboldsnak.dk Websted
Forum Start Forum Start >SAS liga >FCN - SIF - Lyngby
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Velkommen i SAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Velkommen i SAS

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
webmaster Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
Odin

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér webmaster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Velkommen i SAS
    Sendt: 25 - May - 2008 kl. 19:47
Velkommen i SAS, i har nu jeres ejet forum her på fodboldsnak. TILLYKKE. Smile
Til top
ThunderZtorm Se Drop Down
Newbie
Newbie

Medlem siden den....: 20 - May - 2008
Land: Sønderjylland
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ThunderZtorm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - May - 2008 kl. 04:48
Jowtak! :P

SKÅÅL!.. og, ehm.. tillykke til os alle sammen.. ehm..
Til top
sixixix Se Drop Down
Newbie
Newbie

Medlem siden den....: 21 - May - 2008
Land: DK
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sixixix Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - May - 2008 kl. 07:10
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOJN  FOR SATAN!!!
Yeeeeeeeeeeeeeeeaaaarh! Denne gang håber jeg vi er mere overbevisende end sidst i suppen, selvom AGF endte dårligere end os! en heldig 10. plads i sidste runde kan jeg godt leve med...  et år! Tilykke til klubben!
FOOOOOOOOOORZA DI BLU!!!
Til top
Knude Se Drop Down
Newbie
Newbie

Medlem siden den....: 30 - Apr - 2008
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Knude Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - May - 2008 kl. 10:30
fåck hvor har jeg det bare skidt idag. Men shlt nogle at spillere var stive.. Damn Rasmus Hansen gik af amok, og Jesper Jensen måtte at jeg lige udenfor, og over i et hjørne :D

Men super aften igår!

Redigeret af Knude - 26 - May - 2008 kl. 10:31

Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Beskeder: 8328
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - May - 2008 kl. 16:07

Ja, tillykke med oprykningen, folkens.

Så bliver det spændende at se, hvordan det går jer i den kommende sæson. Hvordan ser jeres hold og sædvanelige opstilling ud, som det ser ud lige nu?
V for Vestegnen!
Til top
Knude Se Drop Down
Newbie
Newbie

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Knude Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - May - 2008 kl. 18:46
Truppen som den ser ud til sommer

Målmænd
1 Henrik Ipsen
16 David Ousted

Forsvarsspillere
2 Casper Grønn
3 Michael Stryger
4 Jesper Kristoffersen
13 Michael Larsen
14 Anders Egholm
15 Jacob Stolberg
20 Martin Halle
21 Peter Lauridsen 
27 Søren Fuglsang

Midtbanespillere
6 Johnny Thomsen  (Kontrakt udløb til vinter)
7 Morten Avnskjold
17 Jesper Jensen
18 Rasmus Hansen 
23 Sedin Alic

Angrebsspillere
8 Jesper Kjærulff
10 Ken Ilsø
11 Kenneth Fabricius 
27 Mads Jessen
32 Chris Sørensen 

Der har været meget snak om at Carsten Broe's 3-5-2 er alt for offensiv, og vi vil ryge ned med et brag, men den er slet ikke så offensiv som folk tror, og taktiken har da også vist at man sagtens kan spille om mod midter holdene fra sas ligaen, da vi blev slået ud af Randers i pokalen, hvor det faktisk var ufortjent.

Når jeg siger at 3-5-2 ikke er for offensiv, så er det fordi den meget nemt kan laves om til en 5-3-2 pga af vores løbestærke wingback, der altid løber solen sort.

Carsten kører meget med rotation, og derfor er det svært at være modstander, og gennemskue hvordan vi stiller op, og derfor har vi heller ikke en start 11. Men jeg vil da prøve at sætte mit hold, som jeg tror han vil stille med.

Mål
Ipsen & Ousted. Broe er nok en af de eneste der rotere på målmandsposten, men han er fuldstændig ligeglad med hvad omverdenen syntes. Hvis han syntes hans ideer er de rigtige, så ER de, de rigtige!!

Forsvaret bliver Michael Larsen, tidligere OB. Anders Egholm, tidligere Esbjerg, og Jacob Stolberg, der har været i klubben altid, og været med oppe begge gange.

Midtbanen tror jeg bliver Johnny Thomsen - Avnskjold (Dansk mester med Herfølge) - Rasmus Hansen - Jesper Jensen - Martin Halle( tidligere Horsens.

og Angrebet Ilsø, og Fabricius( tidligere Viborg), med Ilsø hængende lidt bagved Fabs.

Som jeg har skrevet bag spillere er der mange der har sas liga erfaring, men jeg ved at klubben leder efter en forstærkning i hver kæde, så det bliver spændende at se hvad Gaxe finder ud af.

Redigeret af Knude - 26 - May - 2008 kl. 18:47

Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - May - 2008 kl. 19:17

Ja, jeg må da indrømme, at jeg håber for jer, at I finder et par forstærkninger et sted, for det hold, du kommer med der, det ser godt nok ikke for stærkt ud.

Og hvis Ilsø ryger til en større klub i vinduet, så ser det vel først rigtigt grimt ud. Har I penge til indkøb, eller er det så lidt, at det er ligemeget?
V for Vestegnen!
Til top
Knude Se Drop Down
Newbie
Newbie

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Knude Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - May - 2008 kl. 19:29
Citat: Evil Empire

Ja, jeg må da indrømme, at jeg håber for jer, at I finder et par forstærkninger et sted, for det hold, du kommer med der, det ser godt nok ikke for stærkt ud.

Og hvis Ilsø ryger til en større klub i vinduet, så ser det vel først rigtigt grimt ud. Har I penge til indkøb, eller er det så lidt, at det er ligemeget?
Hvor for stort et belæg for at sige det har du? Hvor meget kender du til de enkelte spillere??

Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - May - 2008 kl. 19:38
Citat: Knude

Hvor for stort et belæg for at sige det har du? Hvor meget kender du til de enkelte spillere??

Ikke meget, men det, at man aldrig har hørt om halvdelen, og de dermed ikke har gjort sig specielt bemærkede, ligesom Ilsø eksempelvis har, det viser vel meget godt, at det ikke er super spillere, vi har med at gøre her.

Og lad nu være med at tage det personligt. Men baseret ud fra kendskabet til disse spillere, eller manglen på samme, så ligner det da ikke et mandskab der er bedre end hverken VB, AGF, Randers og lign. Og det er vel ret væsentligt, eftersom at det sikkert er disse mandskaber, I skal kæmpe med om overlevelse i Superligaen.
V for Vestegnen!
Til top
Knude Se Drop Down
Newbie
Newbie

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Knude Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 - May - 2008 kl. 19:52
Citat: Evil Empire

Citat: Knude

Ikke meget, men det, at man aldrig har hørt om halvdelen, og de dermed ikke har gjort sig specielt bemærkede, ligesom Ilsø eksempelvis har, det viser vel meget godt, at det ikke er super spillere, vi har med at gøre her.

Og lad nu være med at tage det personligt. Men baseret ud fra kendskabet til disse spillere, eller manglen på samme, så ligner det da ikke et mandskab der er bedre end hverken VB, AGF, Randers og lign. Og det er vel ret væsentligt, eftersom at det sikkert er disse mandskaber, I skal kæmpe med om overlevelse i Superligaen.

Grunden til at du ikke har hørt om SønderjyskE's spillere, er vel at SønderjyskE kører en helt anden indkøbs politik end Randers og Vejle. Vi køber spillere der er på vej frem, og er sultne. Rasmus Hansen har anfører, og topscore på FCM II, og han spillede endda mest forsvar. Jesper Kjæruff, var topscore hos FC Fyn. osv osv.

Vejle og Randers kører en hel anden politik, hvor de køber gamle spillere, der snart er ved at være trappe sin karrier ned. Allan Olesen på 35, og Becara på 32, mens Randers' grundstamme også er godt op i de 30, og får store problemer, når de skal til at skifte den ud.

Det er irritere mig lidt, er at ALLE har dømt os til nedrykning, uden at bare kende det minste til holdet. Vejle er Ihh åhhh så suveræne, men glemmer det faktum at vi var sikret oprykning kun 2 runder efter.

Jeg tror faktisk vi har en stor fordel i forhold til Vejle. Vores spillere formår at kæmpe, også selvom de er bagud, og spillet ikke flyder. Den situation har Vejle ikke været i, og derfor ved vi endnu ikke hvordan de reagere når de får lidt modgang, som jeg ved i får i sasligaen.

Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0,063 sekunder.