![]() |
Ove Christensen fyret! |
Besvar
|
| Forfatter | |
Lupus1999
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle! Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Online Beskeder: 4754 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Ove Christensen fyret!Sendt: 17 - Mar - 2009 kl. 11:40 |
|
Så skete det efter 16 kampe uden sejr.
Ove C er blevet fyret, men er det det rigtige at gøre nu. De har endnu ikke tabt i foråret og synes faktisk det begyndte at se lovende ud for Vejlenserne. Jeg synes det er en forhastet beslutning og man burde have givet ham ro til de næste kampe. Nu risikerer man at skabe en masse uro og tvivl inden de altafgørende kampe.
Hvad synes i?
|
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8328 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17 - Mar - 2009 kl. 12:13 |
|
Nu med link: VB stopper samarbejdet med Ove Christensen Jeg synes det er det helt rigtige at gøre. Vejle har satset massivt på transfermarkedet inden forårssæsonen, og har haft et relativt nemt startprogram, der burde have givet flere point. AGF, Randers og FC Nordsjælland er hold, som VB skal kunne presse flere point ud af, og det er derfor naturligt, at ledelsen i Vejle må handle. Eftersom det er svært at fyre 25 spillere, så må man vælge den nemme løsning, og kappe træneren. Dog undrer det mig, at man ikke har en erstatning klar. Hvorfor det skulle blive bedre med en talentchef og en 2.-træner, kan jeg ikke se. |
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
Tommy
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1189 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17 - Mar - 2009 kl. 16:24 |
|
En trænerfyring er somregel et desperat træk, men modsat i 06/07 sæsonen, hvor Kim Poulsen fik sparket, ser det ikke håbløst ud, og jeg synes man er lidt for hurtigt ude. Det er muligt vi har købt massivt ind, men Rom blev ikke bygget på en dag, og man køber ikke bare et halvt hold, og så kører det bare, men et eller andet sted overrasker det mig ikke, for VBs ledelse har igennem de sidste 10 år været en joke, hvilket resultaterne på banen også viser. Sølv i 1997, og siden nedrykningen i 2000, har man været elevatorhold i bedste fald. Det siger alt. |
|
|
VB siden 1984
Manchester United siden 1985 |
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8328 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17 - Mar - 2009 kl. 17:22 |
|
I kan få Køhlert. Han ved om nogen, hvordan man gør et bundhold til et tophold. ![]() Ellers er Allan Kuhn vel mand for en opgave som den i Vejle - går da ikke udfra, at I skal fortsætte med den konstellation, som er fremlagt indtil videre? |
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
Tommy
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1189 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17 - Mar - 2009 kl. 18:36 |
|
Jeg håber Thomas Gravesen bliver ansat som ny træner, se det kunne være sjovt!
Ej, jeg ved ikke hvem der er mulige p.t. Hjertet vil jo gerne have, at det var noget a la ovenstående, hvor en af de gamle drenge blev træner, og vendte skuden, men det sker nok ikke. Hvad render Søren Kusk rundt og laver, andet end at få sig en pils her og der? Jeg mener da han havde nogle gode resultater i både AaB og SønderjyskE, inden han i sidstnævnte blev taget for spritkørsel, måske var han en mulighed. Jeg er sgu ligeglad med en alkoholiker som træner, bare resultaterne er der, så er der jo faktisk lidt Brian Clough over det.
|
|
|
VB siden 1984
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17 - Mar - 2009 kl. 18:49 |
|
Rigtige mænd kører bedst med en promille på mindst 2,00. Har altid synes det var en usaglig hetz mod Kusken! ![]() Gravesen som træner, kunne jeg nu ikke lige forestille mig. Han virker ikke som typen, der kan håndtere at have ansvaret for et helt hold, ligesom et sådant job jo også ville betyde, at han skulle kommunikere med pressen - det går aldrig godt. Synes stadig, at Allan Kuhn er et oplagt emne - hvilket der tilsyneladende også er andre der mener: http://www.youtube.com/watch?v=qAL6dviKwiQ |
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
EfB fan
Senior Member
EfB i toppen af SAS ligaen. Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1662 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17 - Mar - 2009 kl. 19:41 |
|
Tja - Køhlert ville jo nok være en mand der kunne ændre nogle ting, meeeeen, han er jo nok kun BIF mand.
Men det ville sku være lidt vildt.
|
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17 - Nov - 2009 kl. 19:05 |
|
Måske Mats Gren snart skal have samme tur som Ove, hvis ikke snart han får sat lidt skik på det hold. http://www.bold.dk/nyt/Borre-Folk-moeder-bagstive-i-Vejle |
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
Tommy
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17 - Nov - 2009 kl. 21:18 |
|
Det lød ellers så godt med Mats Gren, da han blev ansat. Erfaring udenfor skandinavien osv., men han lader ikke til at kunne styre en flok drukkenbolde, som jeg i øvrigt gerne ser fyret, uanset hvem det er. Vi rykker sgu ikke op, hvis spillerne ikke tager opgaven seriøst.
|
|
|
VB siden 1984
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17 - Nov - 2009 kl. 21:41 |
|
Rygterne vil vide, at Martin Pedersen og Lawal er to af dem der elsker at gå i byen og møde bagstive op til træning. Førstnævnte er vel ikke den store overraskelse. Men lyder til at Vejle har massive problemer. Det sejler også økonomisk, gør det ikke? |
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |