![]() |
Update af forum |
Besvar
|
| Forfatter | |
webmaster
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Odin Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 267 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Update af forumSendt: 20 - Mar - 2009 kl. 08:56 |
|
Se de nye muligheder under
Redigeret af Webmaster - 20 - Mar - 2009 kl. 10:34 |
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8328 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20 - Mar - 2009 kl. 16:25 |
|
Sejt. Kan godt lide, at der nu står ud for hvert emne, om der er nye posts i den pågældende tråd, og i så fald, hvor mange. Hvorvidt man vil poste diverse tråde til Facebook mv. kan jeg så have min tvivl om, men at muligheden er der, skader jo ikke. |
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
webmaster
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Odin Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 267 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19 - Aug - 2009 kl. 07:57 |
|
Der vil kl. 08.30 blive en nedetid på under 15 min, da der skal installeres nogle opdateringer til forummet, dette gøres for fortsat, at have et stabilt forum fremover, beklager denne nedetis.
|
|
![]() |
|
webmaster
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19 - Aug - 2009 kl. 10:13 |
|
Der har været nogle udfordringer under denne update, men de vil blive rettet hurtigst muligt.
|
|
![]() |
|
webmaster
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19 - Aug - 2009 kl. 10:42 |
|
Hej igen, opdager i fejl, så må i meget gerne melde dette ind, der kan altid gå noget galt ved en større opdatering som jeg ikke lige er opmærksom på.
|
|
![]() |
|
webmaster
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06 - Oct - 2009 kl. 20:25 |
|
Der vil indenfor kort tid komme endnu en opdatering, skal nok melde ud en times tid inden, forventes i morgen kl. 15
Redigeret af Webmaster - 07 - Oct - 2009 kl. 14:54 |
|
![]() |
|
webmaster
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07 - Oct - 2009 kl. 15:09 |
|
En meget stor sikkerheds og stabilitetsopdatering er i dag foretaget, jeg ville være meget taknemmelig såfremt fejl eller ustabilitet ville blive meldt ind her. På forhånd tak. Derudover skulle forummet gerne være blevet nogle micro sekunder hurtigere. Redigeret af Webmaster - 07 - Oct - 2009 kl. 15:21 |
|
![]() |
|
webmaster
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 09 - Jan - 2010 kl. 16:05 |
|
Der vil komme en mindre opdatering i dag, nedetid ca 5-10 min.
|
|
![]() |
|
webmaster
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 09 - Jan - 2010 kl. 16:24 |
|
Opdatering udført
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |