Fodboldsnak.dk Websted
Forum Start Forum Start >Webmaster >Webmaster's forum
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Update af forum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Update af forum

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
webmaster Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
Odin

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér webmaster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Update af forum
    Sendt: 20 - Mar - 2009 kl. 08:56
Se de nye muligheder under Del Emne

Meld gerne tilbage såfremt der opstår fejl

Redigeret af Webmaster - 20 - Mar - 2009 kl. 10:34
Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Beskeder: 8328
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 - Mar - 2009 kl. 16:25

Sejt.

Kan godt lide, at der nu står ud for hvert emne, om der er nye posts i den pågældende tråd, og i så fald, hvor mange. 

Hvorvidt man vil poste diverse tråde til Facebook mv. kan jeg så have min tvivl om, men at muligheden er der, skader jo ikke.
V for Vestegnen!
Til top
webmaster Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
Odin

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér webmaster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 - Aug - 2009 kl. 07:57
Der vil kl. 08.30 blive en nedetid på under 15 min, da der skal installeres nogle opdateringer til forummet, dette gøres for fortsat, at have et stabilt forum fremover, beklager denne nedetis.
Til top
webmaster Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
Odin

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér webmaster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 - Aug - 2009 kl. 10:13
Der har været nogle udfordringer under denne update, men de vil blive rettet hurtigst muligt.
Til top
webmaster Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
Odin

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér webmaster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 - Aug - 2009 kl. 10:42
Hej igen, opdager i fejl, så må i meget gerne melde dette ind, der kan altid gå noget galt ved en større opdatering som jeg ikke lige er opmærksom på.
Til top
webmaster Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
Odin

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér webmaster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 - Oct - 2009 kl. 20:25
Der vil indenfor kort tid komme endnu en opdatering, skal nok melde ud en times tid inden, forventes i morgen kl. 15

Redigeret af Webmaster - 07 - Oct - 2009 kl. 14:54
Til top
webmaster Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
Odin

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér webmaster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 - Oct - 2009 kl. 15:09

En meget stor sikkerheds og stabilitetsopdatering er i dag foretaget, jeg ville være meget taknemmelig såfremt fejl eller ustabilitet ville blive meldt ind her.

På forhånd tak.

Derudover skulle forummet gerne være blevet nogle micro sekunder  hurtigere. Wink

Redigeret af Webmaster - 07 - Oct - 2009 kl. 15:21
Til top
webmaster Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
Odin

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér webmaster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 - Jan - 2010 kl. 16:05
Der vil komme en mindre opdatering i dag,  nedetid ca 5-10 min.
Til top
webmaster Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
Odin

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér webmaster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 - Jan - 2010 kl. 16:24
Opdatering udført
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0,109 sekunder.