Fodboldsnak.dk Websted
Forum Start Forum Start >International >Champion League - UEFA cup - Royal League
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Champions- & Europa League 09/10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Champions- & Europa League 09/10

Besvar Besvar Side  <1 868788
Forfatter
Besked
Martin J Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 27 - Jul - 2009
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 1023
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Champions- & Europa League 09/10
    Sendt: 22 - May - 2010 kl. 18:24

Så er der finale tid i aften.

Jeg tror Inter i sidste ende kommer ud af denne kamp med en sejr, men håber virkelig Bayern vinder.
Rigmænd ud af fodbolden.
Til top
David Se Drop Down
Groupie
Groupie

Medlem siden den....: 15 - Mar - 2010
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér David Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 - May - 2010 kl. 20:09
Hvis Robben er i humør, så kunne jeg sagtens forestille tyskerne løbe med hele lortet. Har han en dårlig dag derimod, så har jeg svært ved at se, hvor Bayerns offensive indslag skulle komme fra.
Sidst AGF havde en træner der hed Peter, endte det med sølv!
Til top
Høgh Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 25 - Jun - 2008
Beskeder: 554
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Høgh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 - May - 2010 kl. 23:26
ØV Inter vandt 2-0 begge mål scoret af Milito.
De snakker ånd versus forretning
forstår ikke hvad de si'r
er rimelig kold overfor
hvor mange mill en sejr gi'r
Til top
Martin J Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 27 - Jul - 2009
Beskeder: 1023
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 - May - 2010 kl. 00:00
Ja, havde spillet på X'et desværre.
Rigmænd ud af fodbolden.
Til top
David Se Drop Down
Groupie
Groupie

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér David Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 - May - 2010 kl. 10:32
Folk kalder sikkert Inters stil for kedelig (hvilket den måske også er), men for satan hvor er den effektiv. De er en mur, og så slår de til, ligeså snart chancen byder sig. Bayern spillede den konstant ud til Robben, der så skulle klare tingene, og hvis han var dækket af, så kunne de kun spille den på tværs i en fantasiløs gang fodbold, som i mine øjne var kedeligere, end Inters tilbageholdende taktik.

Mourinho vandt så den CL-titel han var hentet ind til, og så kunne han jo passende offentliggøre, at han skal være Real Madrid-træner fra næste sæson. Typisk "The Special One". LOL
Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Land: Denmark
Beskeder: 8328
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 - May - 2010 kl. 12:01

Det bliver noget af en omvæltning for ham at komme til Madrid, tror jeg. 

Nu har han trænet Porto, Chelsea og Inter, og med dem alle kørt en ret kedelig og defensiv stil. Det tvivler jeg meget på, at han får lov til i Real Madrid. Og her har han vel heller ikke holdet til det. Så det skal blive interessant, om han kan andet end at spille effektiv pindsvinebold. 

Men ja, fortjent finalesejr. Bayern havde intet at byde på, desværre. 
V for Vestegnen!
Til top
David Se Drop Down
Groupie
Groupie

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér David Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 - May - 2010 kl. 12:30
I Real Madrid er titler ikke nok, det har vi set med både med Capello og Del Bosque, så ja, han får sin sag for.

Trænersædet i Real Madrid er det sværeste at bestride, men en mand som Mourinho lader til at elske de store udfordringer, og der findes ikke en større udfordring, end den han muligvis tager efter sommerferien.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 868788

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0,094 sekunder.