![]() |
Champions- & Europa League 09/10 |
Besvar
|
Side 123 88> |
| Forfatter | |
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8328 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Champions- & Europa League 09/10Sendt: 02 - Jun - 2009 kl. 18:00 |
|
De gamle tråde er efterhånden lange og gennemtærskede, så lad os starte på en frisk. De danske hold i Europa i denne sæson er: Champions League kvalifikation: fc københavn - indtræder i 2. runde Europa League kvalifikation: Randers FC - indtræder i 1. runde Europa League kvalifikation: AaB - indtræder i 2. runde Europa League kvalifikation: Brøndby - indtræder i 2. runde Europa League kvalifikation: OB - indtræder i 3. runde Seedning: fck og AaB er seedede hele vejen igennem deres kvalifikation, mens Randers kun er det til og med 2. runde. Brøndby er det til og med 3. runde, mens det endnu ikke vides, hvorvidt OB bliver det i 4. runde endnu. Dog skal det nævnes, at seedningen kan ændre sig, da den som udgangspunkt går ud fra, at alle favoritterne klarer ærterne. Sker dette ikke, så bliver det et stort puslespil, som kan komme os til gode. Mulige modstandere: fck er som sagt seedede hele vejen igennem grundet deres gode koefficient, og deres vej til Champions League ligner den nemmeste nogensinde. Hvem de præcis kan møde, kan læses hér!!! De øvrige fire holds modstandere findes hér!!! Datoer for lodtrækning (gælder begge turneringer): 1. + 2. runde: 22. juni 3. runde: 17. juli 4. runde: 7. august Champions League gruppespillet: 27. august Europa League gruppespillet: 28. august Ellers kan alt info findes på denne side! Redigeret af Evil Empire - 02 - Jun - 2009 kl. 18:01 |
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
Dane
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Bermuda Status: Offline Beskeder: 2899 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02 - Jun - 2009 kl. 20:56 |
Nydeligt indlæg, tak for informationen. ![]() Men gider du lige droppe det barnlige "jeg nægter at skrive FC København med versaler"-mantra. Det er jo både plat, indebrændt og pinligt at se på, når du uden problemer skriver de andre danske hold med stort. ![]() Hvori ligger behovet for konsekvent at skrive alt vedrørende FC København med småt? Jeg har også set adskillige Brøndby-fans, der nægter at skrive "Parken" - men "parken" er åbenbart i orden? ![]() Ellers et udmærket indlæg |
|
![]() |
|
Jonas
Senior Member
Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Status: Offline Beskeder: 1304 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02 - Jun - 2009 kl. 21:03 |
|
Utroligt alle hold stadigt skal igennem så mange kval runder.. Men så må vi håbe på stabilitet som sidste år hvor alle hold samler maximum points sammen.
|
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8328 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02 - Jun - 2009 kl. 21:18 |
Vi kan nok ikke forvente, at alle hold skøjter igennem, men har en forventning om, at fck og AaB får skrabt en masse point sammen pga. deres relativt nemme vej gennem turneringen qua deres seedning. Randers kan vel nærmest kun overraske positivt, eftersom de er det klart dårligste danske hold af de medvirkende, og er dem der får den hårdeste vej, må man formode. OB indtræder sent, og kan - hvis det hele flasker sig - være seedet i både 3.- og 4. runde, hvilket er en klar fordel. Brøndby har jeg det lidt sværere med - 2.- og 3. runde bør være en formsag, sådan da, men 4. runde kan meget vel blive endestationen, da seedning her er ret urealistisk. Dog er der hold blandt de seedede, som vi vil have en chance imod. Klubber som Brügge, Rosenborg, Hertha Berlin, Metalist Kharkiv, Austria Wien, Heerenveen og vel også Braga.. Det hele kommer nok til at afhænge af lodtrækningsheld - som det så tit gør. |
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
EddieV
Groupie
Medlem siden den....: 21 - Oct - 2008 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 344 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02 - Jun - 2009 kl. 21:58 |
|
[/QUOTE]
Men gider du lige droppe det barnlige "jeg nægter at skrive FC København med versaler"-mantra. Det er jo både plat, indebrændt og pinligt at se på, når du uden problemer skriver de andre danske hold med stort.
![]() [/QUOTE] Slap nu af Dane. Jeg tror du ser spøgelser. Og hvis der virkelig bliver skrevet med småt er det vel en provokation som er mulig at ignorere. Come on. Ellers ender denne tråd bare som endnu en "BIF-FCK hader hinanden og kan ikke tale om andet-tråd" Redigeret af EddieV - 02 - Jun - 2009 kl. 22:03 |
|
![]() |
|
EddieV
Groupie
Medlem siden den....: 21 - Oct - 2008 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 344 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02 - Jun - 2009 kl. 22:02 |
|
Vi må håbe at randers kan trække tilpas mange point så det ikke bliver en ulempe med et ekstra hold ligesome sidste år.
Derudover ser det jo ganske fornuftigt, mht muligheden for at skrabe de sammen vi mangler for at få et ekstra hold i ChL
|
|
![]() |
|
Tommy
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1189 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02 - Jun - 2009 kl. 22:24 |
|
Hvad med Toto Cuppen, er den død, eller hvordan?
Hvis ikke, skal FCM vel ud, og tage endnu en Europa Cup-plads?
|
|
|
VB siden 1984
Manchester United siden 1985 |
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02 - Jun - 2009 kl. 22:30 |
Den er afskaffet! |
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
Dane
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Bermuda Status: Offline Beskeder: 2899 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02 - Jun - 2009 kl. 23:48 |
Men gider du lige droppe det barnlige "jeg nægter at skrive FC København med versaler"-mantra. Det er jo både plat, indebrændt og pinligt at se på, når du uden problemer skriver de andre danske hold med stort.
![]() [/QUOTE] Slap nu af Dane. Jeg tror du ser spøgelser. Og hvis der virkelig bliver skrevet med småt er det vel en provokation som er mulig at ignorere. Come on. Ellers ender denne tråd bare som endnu en "BIF-FCK hader hinanden og kan ikke tale om andet-tråd" [/QUOTE]Der er ingen spøgelser. Det er åbenbart en generel tendens blandt mange Brøndby-fans, og faktisk strækker den sig så langt, at man også konsekvent nægter at bruge versaler i forbindelse med FC København i Brøndby's officielle - men ufatteligt farvede og i øvrigt hylende morsomme - liveupdate. Jeg ved da godt, at visse mere- eller mindrebemidlede FCK-fans skriver "BØF", men det er tråds alt aldrig en omtale, der har nået de officielle kanaler. Der har også tidligere været en episode, hvor en skribent på www.brondby.com var kommet til at skrive "PARKEN". Det affødte et kæmpe ramaskrig, og naturligvis blev det rettet til det mere korrekte "parken". ![]() Jeg har spurgt mig frem, og det er åbenbart Brøndby-fansenes måde at udvise stor foragt for FC København på. Og hvordan skal man dog også finde et modsvar på så finurlig en sviner? ![]() Jeg tænker bare, at det må være en utrolig indebrændt følelse man har i brystet, når man er Brøndby-fan, hvis ens overskud ikke engang rækker til at skrive rivalernes navn med store bogstaver. Og jeg kan se, at ligesom EE ikke var i stand til at give mig en grund, sidst jeg spurgte, så svarer han heller ikke denne gang. Gad vide om det skyldes skam over småligheden? ![]() |
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 03 - Jun - 2009 kl. 06:05 |
|
Seriøst, Dane! Drop nu det pis. Du er selv så hamrende opsat på, at trådene bliver holdt til det, de handler om, og nu sidder du gudhjælpemig og kører snakken om danske hold i Europa over på om fck skal staves med stort eller småt. Forklaringen kan netop findes i, at det altid fremkalder sådan en reaktion fra fck-fans, som den vi har set fra dig i denne tråd, og i en anden. Det går dig jo tilsyneladende på - og så er min mission jo et eller andet sted fuldført. Men drop det nu - som EddieV skriver, så behøver dette ikke blive endnu en fck/Brøndby-tråd. Og hvis det gør, så behøver det da ihvertfald ikke være på baggrund af, hvordan jeg skriver jeres firmanavn. |
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123 88> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |