![]() |
Bundesligaen - en overset og undervurderet liga? |
Besvar
|
Side <123 |
| Forfatter | |
Carwi
Senior Member
Medlem siden den....: 22 - Sep - 2009 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 602 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Bundesligaen - en overset og undervurderet liga?Sendt: 22 - Aug - 2010 kl. 17:28 |
|
Det er tæt på at være det underligste (no offense) jeg endnu har hørt herinde... At der kun er én person der må kommentere på en scoring. Men bevares. Jeg tager det til efterretning. Ikke flere link herfra.
God debat og "FORZA BRØNDBY"!!!
|
|
|
BRØNDBY
|
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle! Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 4753 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 22 - Aug - 2010 kl. 17:35 |
Du må gerne komme med links, men du har jo kun til hensigt at oplyse om en scoring der er 20 minutter gammel, som vi andre har gjort.
Er sikker på, hvis du havde læst ovenstående, så havde du ikke postet det!
Diskussionen stopper her fra min side! Resten må du melde til webmaster eller sende en PM til undertegnede, hvis du vil have yderligere debat herom!
Og som du rigtigt skriver, fortsat god debat!!
|
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
nesloone
Newbie
Medlem siden den....: 05 - Aug - 2010 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 5 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26 - Aug - 2010 kl. 12:25 |
|
Bundesligaen er faktisk den liga i Europa som rigtig boomer, der er aldrig solgt flere sæsonkort og klubberne har faktisk hentet en del stjerne i andre ligaer (Diego til Wolfsburg, Raul til Schalke osv) og kan simpelthen ikke forstå hvorfor der i Danmark er mere interesse om tuneringen for der scores rigtig mange mål og det er i bilafstand til os !
Er tit i Hamborg og stemningen der er bare kanon....
|
|
![]() |
|
TaylorDK
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 1232 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26 - Aug - 2010 kl. 12:40 |
Meget enig - der er ikke meget længere til Hamborg end til København fra hvor jeg bor. Desuden var jeg dernede i sommers og så bl.a. St. Pauli's stadion, der lige er rykket op i Bundesligaen. Stadionet var under massiv udbyggelse og er vel et symbol på den stigende interesse for fodbolden i Tyskland. Selv de fleste klubber i den næstbedste og tredjebedste række har højere tilskuersnit end mange klubber i Danmark. |
|
![]() |
|
Tommy
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1189 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26 - Aug - 2010 kl. 17:01 |
|
TV-eksponering har meget at sige. Der er en grund til, at mange på min alder og ældre, holder med et engelsk hold. Vi er fra Tipslørdag-tiden, hvor engelsk fodbold faktisk var det eneste fodbold i fjernsynet, jeg mindes i hvert fald ikke, at man sendte dansk fodbold.
Det var først i 90'erne, at man begyndte at vise fra både Spanien, Italien og Tyskland, men der var størst dækning af de to førstenævnte, hvorfor disse landes storklubber også fik mange danske tilhænger i den periode. Tysk fodbold har aldrig været den samme tilskueremagnet herhjemme, måske netop fordi der mangler det sidste stjernestøv.
|
|
|
VB siden 1984
Manchester United siden 1985 |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <123 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |