Fodboldsnak.dk Websted
Forum Start Forum Start >International >Serie A
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Serie A 2009/2010
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Serie A 2009/2010

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cleverhead Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 05 - Apr - 2009
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 649
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cleverhead Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Serie A 2009/2010
    Sendt: 28 - Sep - 2009 kl. 23:07
http://www.bold.dk/statistik/tabel.php?liga=7

Endnu en Serie A sæson er gået igang og det med flere overraskelse i ærmet endda.
Milan og Roma underpræsterer og ligger henholdsvis på 10. pladsen og 8. pladsen.
Bari overrasker, de har præsteret, to gange endda, at tage fra Mílano med 1 point i bagagen.
Parma spiller også godt og Sampdoria har taget teten stærkt forfulgt af Juventus samt Inter.
Det tegner til en spændende sæson - er der nogle der er enige? Nogle der følger med?
Kan personligt sige jeg er Milan fan. Var nede i Milano og se Milan-Palermo i april (Milan vandt 3-0, en forrygende kamp) og det var en fantastisk oplevelse, endnu ikke overgået Wink

Redigeret af Lupus1999 - 04 - Oct - 2009 kl. 14:52
Som jeg altid har sagt, så tænker jeg fodbold bedre end jeg spiller det!
Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Land: Denmark
Beskeder: 8349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 - Oct - 2009 kl. 01:32

Personligt hader jeg italiensk fodbold, og alt hvad den står for.
Korruption, halvtomme atletikstadions og primadonnaer der vælter rundt og piver, nej tak!

I øvrigt bør du nok ændre din overskrift en smule - medmindre du ønsker, at vi skal debattere sidste sæson! Wink
V for Vestegnen!
Til top
Cleverhead Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cleverhead Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 - Oct - 2009 kl. 14:35
Ja, du siger noget

Men for at forstår nutiden bør man ofte forstå fortiden først som man siger, eller noget i den retning Wink

Hvordan ændrer jeg det?
Til top
Lupus1999 Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle!

Beskeder: 4759
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lupus1999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 - Oct - 2009 kl. 14:52
Er hermed gjort for dig.. :)
32 vil vinde guld!
Til top
Cleverhead Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cleverhead Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 - Oct - 2009 kl. 22:17
Jeg takker mange gange og venter spændt på flere debatører Big smile

Til top
Lupus1999 Se Drop Down
Admin Group
Admin Group

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lupus1999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 - Oct - 2009 kl. 22:25
Citat: Cleverhead

Jeg takker mange gange og venter spændt på flere debatører Big smile

Jeg kan så oplyse, at jeg har en lille kærlighed til Fiorentina.. Og jeg håber og tror på endnu en storhedstid for klubben. Det var tider dengang med Francesco Toldo, Manuel Rui Costa, Moreno Torrichelli, Angeli Di Livio, Gabriel Omar Batistuta, Nuno Gomes osv.. Det var et stærkt hold i slut 90érne og starten af år 2000, men så kom en lille skandale og ødelagde meget for klubben.

Nu er Fiorentina så på vej tilbage, hvor spillere som Stevan Jovetic, Juan manuel Vargas, Montolivo, Gilardino og Adrian Mutu skal bringe holdet tilbage til fordums styrke...

Håber de kan spille med om medaljer i år... Juventus er pt bagud 2-0 til Palermo og Simon Kjær..

Redigeret af Lupus1999 - 04 - Oct - 2009 kl. 22:26
32 vil vinde guld!
Til top
Cleverhead Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cleverhead Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 - Oct - 2009 kl. 23:26
Jeg er Liverpool fan og det gjorde ondt for mig at se dem tabe 2-0 til et velspillende Fiorentina og i særdeleshed Jovetic som virkelig demonstrerede sine kvaliteter.
Selvom jeg er Milan fan, har jeg dog godt kunne lide Juventus efter deres tilbagevenden til Serie A. De er dog svingende i resultaterne selvom sæsonstarten giver tegn på noget bedre.
Jeg følger ikke så meget med i Serie A, desværre, kan ingen kampe se. Derfor er meget af det jeg skriver, herinde i hvert fald, baseret på tabeller og artikler samt de kampe jeg ser med italienske hold i Champions- og Europa League.
Til top
Cleverhead Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cleverhead Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 - Jan - 2010 kl. 08:12
http://www.bold.dk/nyt/Italiensk-storklub-overvejer-Michael-Laudrup
Ja, så er Michael Laudrup på rygtebørsen igen, denne gang i Juventus. Det forlyder at hvis ikke Ciro Ferrera vinder lørdagens hjemmekamp mod Roma er der en fyreseddel i vente. I så fald skulle Juventus ledelsen have 4 kandidater i kikkerten, heriblandt Michael Laudrup, Guss Hiddink og Irland-landstræneren Giovanni Trappatoni
Til top
Cleverhead Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cleverhead Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 - Jan - 2010 kl. 14:27
http://www.bold.dk/nyt/Ferrara-fyret-i-Juventus
Nogen overraskelse er det ikke.
Til top
Lupus1999 Se Drop Down
Admin Group
Admin Group

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lupus1999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 - Jan - 2010 kl. 17:36
Nej, det har været under opsejling længe og efter at han ikke udnyttede tilliden fra bestyrelsen, så er der kun en mulighed tilbage..

Man håbede ellers på det samme som skete i Milan, men det var ikke tilfældet. Juventus som klub kan heller ikke være tjent med at ligge på 5-6 pladsen..
32 vil vinde guld!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0,093 sekunder.