Fodboldsnak.dk Websted
Forum Start Forum Start >SAS liga >Esbjerg fB
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Vinterens transfervindue
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vinterens transfervindue

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
EfB fan Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
EfB i toppen af SAS ligaen.

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 1662
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EfB fan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vinterens transfervindue
    Sendt: 03 - Feb - 2010 kl. 08:04
Citat: Lupus1999

En svækkelse af defensiven.. Så er i lige langt med hensyn til bredden af jeres forsvar, når han skriver under i løbet af ugen.

Jeg tror så ikke vores forsvar er blevet svækket, som jeg ser det har Ove P vurderet, at Thomas Gaardsøe er stærkere set over alle kampe og at han har et højere bundniveau end Fredrik Björck som ellers har gjort det godt, dog med visse udfald, jeg er meget fortrøstningsfuld og ser det stadig som en mindre forstærkning af holdet, dog ikke i bredden desværre, jeg havde helst set han var blevet.
Derudover har vi jo også fået en af HB Køges bedste spillere allerede nu, U21-landsholdsspilleren Sebastian Andersen, så på midten er bredden blevet bedre, højt hurra for det.
Så jo, alt i alt er EfB kommet rigtigt godt ud af dette vindue i forhold til det man et eller andet sted havde forventet og jeg er stadig yderst fortrøstningsfuld, det eneste jeg inderligt håber på, det er en god start på foråret og forhåbentlig kan vi undgå for mange skader.

Redigeret af EfB fan - 03 - Feb - 2010 kl. 08:22
Retfærdighed i den danske SAS liga, TV DOMMERE NU, så vi kan rette på de skandaløse fejl vore uduelige dommere i DK konstant laver.
Til top
EfB fan Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EfB fan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 - Feb - 2010 kl. 14:06

En svækkelse af defensiven.. Så er i lige langt med hensyn til bredden af jeres forsvar, når han skriver under i løbet af ugen.

Jeg har godt nok svaret en gang på denne ovenover, men der er kommet nyt til som gør mig endnu bedre tilpas med vinterens vindue.

En lille sidebemærkning, forhåbentlig bliver Björck hos EfB:

Fredrik Björcks skifte til norske Aalesund trækker ud, men træner Ove Pedersen forsikrer, at der vil blive hentet en erstatning, hvis handlen går igennem. 

Så jeg vil bestemt ikke mene vi er svækket, da vi har fået en ekstra mand i de to bagerste kæder, jeg påstår stadig, at vi er styrket en lille smule i særdeleshed på bredden.

Redigeret af EfB fan - 04 - Feb - 2010 kl. 09:40
Retfærdighed i den danske SAS liga, TV DOMMERE NU, så vi kan rette på de skandaløse fejl vore uduelige dommere i DK konstant laver.
Til top
EfB fan Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EfB fan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 - Feb - 2010 kl. 11:30
Kr. i den slunkne pengekasse.

Og som Ove P oplyser, så er der masser af arbejdsløse forsvarsspillere man kan få ganske gratis, så det skal såmænd nok gå, jeg har stor tillid til Ove P´s dispositioner indtil videre ser det godt ud, men havde dog håbet han blev.

Penge er desværre en mangelvare. 
Til top
Lupus1999 Se Drop Down
Admin Group
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle!

Status: Online
Beskeder: 4754
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lupus1999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 - Feb - 2010 kl. 11:30

Så røg han.

Nu er det begrænset hvad man kan hente af kvalitet, da vinduet er lukket og det betyder at man kun kan hente transferfrie spillere.. Uanset hvad de henter, så mener jeg, når man sælger sin Anfører, så er det en svækkelse..
32 vil vinde guld!
Til top
EfB fan Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EfB fan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 - Feb - 2010 kl. 12:17

Så røg han.

Nu er det begrænset hvad man kan hente af kvalitet, da vinduet er lukket og det betyder at man kun kan hente transferfrie spillere.. Uanset hvad de henter, så mener jeg, når man sælger sin Anfører, så er det en svækkelse..

Det er så din holdning, men han havde jo mistet anførebindet under alle omstændigheder til Thomas eller en anden spiller, så det var en tidligere anfører vi solgte med 1 år tilbage af kontrakten, så jeg satser nu mere på Ove P's vurdering, da han arbejder med holdet til dagligt og han har vurderet at vores indkøb Thomas G er stærkere end Fredrik Björck, så björck ville alligevel kun have siddet på bænken, som en gardering og man kan jo ikke have en anfører på bænken, eller kan man det, Björck var overhalet af Thomas G.

Jeg ser det stadig som en styrkelse af holdet med Thommas G. og vores nyindkøb fra køge Sebastian Andersen, som er en rimelig god spiller, at have som indskifter ved mange skader eller andet.

Såfremt man vil, kan man godt hente arbejdsløse spillere i dagens marked, der får et år siden havde kostet rimeligt med penge, markedet er ikke som det før har været.

Redigeret af EfB fan - 04 - Feb - 2010 kl. 12:22
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0,063 sekunder.