![]() |
Vinterens transfervindue |
Besvar
|
Side 123 7> |
| Forfatter | |
Newbie
Medlem siden den....: 26 - Oct - 2009 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 0 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Vinterens transfervindueSendt: 26 - Oct - 2009 kl. 15:51 |
|
Hej drenge.
Jeg gik lidt og tænkte på hvor der skulle forstærkes i vinterens transfervindue, og jeg er 100% procent af den overbevisning at først skal vi have en stærk centralforsvarer til at ligge ved siden af Høgh. Bjorck er simpelthen blevet for langsom, også smider han alt for mange lette bolde væk. Han giver minimum 2-3 chancer væk hver kamp. 2. prioritet er efter min mening en ny angriber til at give noget konkurrence til Lange og Janssen. De er jo næsten sikre på en startplads lige meget hvad, med mindre vi spiller med Rieks som hængende angriber. Den eneste der giver en smule konkurrence er Ukpai, som er hurtigt og udmærket til at udfordre, men synes han bruges bedst som offensiv midtbane spiller. 3. prioritet må blive en central midtbanespiller. Det falder simpelthen for hurtigt sammen hvis Vendelbo og Jørgensen er skadet sammentidig. Mere bredde der. Hvad tænker i?
|
|
|
Velkommen tilbage Ove!
|
|
![]() |
|
Vestjyden
Newbie
Medlem siden den....: 21 - Aug - 2009 Status: Offline Beskeder: 96 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26 - Oct - 2009 kl. 16:25 |
Nu tror/håber jeg ikke der bliver solgt spillere i vinter vinduet, der er krise og vi har jo ikke nogen Ronaldo’er men derimod masser af spillere der fungerer perfekt sammen som en enhed og med Ove P og den måde som han nu gerne vil spille bold på.
Det er en perfekt sammensætning og det er ikke overraskende, at vi ligger hvor vi ligger, ok jo en 3 plads var nok ikke forventet, men da det var disse spillere der fik os ud af krisen i foråret, så vidste man vel nok et eller andet sted, at det ville gøre holdet utroligt stærkt og at sammenholdet ville blive unikt, alle arbejder meget hårdt for hinanden, det er teamwork som vores hold her udviser i efteråret og det har skabt vore resultater og ingen ved hvad det kan ende med.
Men med hensyn til det du egentligt spørger om, så har jeg lidt her som jeg ser det.
Vi har östlund der formentlig kommer tilbage til foråret, han er efter alt at dømme, en af ligaens dygtigste og mest erfarne på den bagerste plads i højre side, vi kan nok ikke købe os til en der er bedre der, ej heller med FCK midler.
Men du har ret i, at vi mangler en til bredden i midterforsvaret og på venstre kanten måske, men husk på vi har ligaens 4 bedste forsvar i dette efterår og derfor mener jeg, at det er til bredden og ikke som øjeblikkelige forstærkninger vi absolut mangler, men det ville da være rart såfremt de kom med en midterforsvarer der virkelig tog kegler.
Midtbanen kunne godt suppleres med en spiller eller to, gerne i niveau af Reiks – Vendelbo, ja eller Jakob Poulsen niveau, se det ville rykke men ikke aktuelt, da de vil have en ublu pris for ham i disse krisetider.
Derudover ikke at forglemme: Martin Fribrock
Angrebet, tja og næ, det er godt nok i min verden og vi har et par spillere på vej fra andet holdet. Redigeret af Vestjyden - 26 - Oct - 2009 kl. 16:27 |
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle! Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 4753 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27 - Oct - 2009 kl. 10:04 |
|
Jeg tror i sælger en af jeres ynglinge i dette vindue..
Jesper Lange kunne godt skifte til SønderjyskE i jagten på mere spilletid. Nu var jeg tilfældigvis på Cafe i går og der så jeg Jesper Lange, John Sivebæk (Lange´s agent) og Jacob Gaxe Gregersen (sportsdirektør) snakke sammen. Eftersom Lange´s kontrak udløber til sommer 2011, så må klubben have accepteret at Lange forhandler med andre..
Interessant om jeg har opsnuset en transfer i dens spæde begyndelse.. Redigeret af Lupus1999 - 27 - Oct - 2009 kl. 10:05 |
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
Vestjyden
Newbie
Medlem siden den....: 21 - Aug - 2009 Status: Offline Beskeder: 96 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27 - Oct - 2009 kl. 11:19 |
Ja det ville da være lidt vildt såfremt du lige snuppede den
Lange er en yngling ja og faktisk også mere vigtig for klubben end mange går og tror, han har faktisk fået den rolle i EfB som Morten Nordstrand havde i FCK, er der intet i offensiven der virker, så kommer Lange på banen med hans fuldstændige sindssyge arbejdsraseri, den mand kan om nogen løbe solen sort og derved er han en konstant trussel mod alle forsvar i ligaen, han skyder ikke så mange mål men nogle vigtige af slagsen er det blevet til og derudover giver han plads til de andre angribere vi har.
Jo han bliver svær at undvære men ikke umulig såfremt det bliver sandheden.
Vi har jo flere reserve- angribere der bare lige skal have noget mere spilletid for, at hæve deres niveau til, at kunne blive rigtig gode udskiftningsspillere på sigt og også ville kunne komme op på langes niveau.
Derudover skal man også tænke, at kan et Lange salg give luft til indkøb af en virkelig stærk mand i den bagerste kæde eller en rimelig god midtbanemand til bredden, så er det jo nok den vej vi skal gå og nok ikke så tosset alligevel.
Jeg så et eller andet sted gerne Alexander Östlund og Martin Fribrock tilbage efter vinterpausen, samtidig med, at der blev indkøbt en til hver kæde af en vis standard, bare så vores bredde blev lidt større, dog ikke i angrebet, da jeg ikke anser det for yderst nødvendigt, men det ville da være rart med en bomber mere, men lidt realistisk skal man jo også være, pengende hænger jo ikke på træerne i denne tid. Redigeret af Vestjyden - 27 - Oct - 2009 kl. 11:24 |
|
![]() |
|
EfB fan
Senior Member
EfB i toppen af SAS ligaen. Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1662 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27 - Oct - 2009 kl. 13:17 |
|
Ja ja, lad os nu se, jeg håber det er en and, men det kunne faktisk godt lyde sansynligt, da J Lange et eller andet sted er alt for god til bænken med den energi han har og han sætter sku fut i vores offensiv, hver eneste gang den halter og er idé løs.
Men smutter han, så skal vi tænke på bredden og købe ind derefter vi skal også huske på som Ove P sagde, vi er i en opbygningsfase og skal først toppe som hold om 1 til 2 sæsoner, at det kører godt nu er jo bare en bonus, men var slet ikke med i den 3 trins plan for udvikling og indkøb af spillere der blev offentliggjort ved hans ansættelse eller kort efter, men positivt er det da, at vi ligge hvor vi ligger, lad os bare blive der i de resterende kampe :-).
Redigeret af EfB fan - 28 - Oct - 2009 kl. 14:06 |
|
|
Retfærdighed i den danske SAS liga, TV DOMMERE NU, så vi kan rette på de skandaløse fejl vore uduelige dommere i DK konstant laver.
|
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle! Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 4753 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27 - Oct - 2009 kl. 13:31 |
|
En and kan det sagtens være, men det er ikke en and, at de havde en samtale og gav hinanden hånd.. Det så jeg selv.. Hvad de præcist snakkede om, skal jeg heller ikke gøre mig klog på, men at de snakkede andet end fodbold nægter jeg at tro på.
Nicolai Agger skal tilbage til BIF til januar så vidt jeg ved.. Og så mangler SE en afløser til angrebet og her kommer Lange ind i billedet efter min mening. Med han arbejdsraseri ville han jo være skræddersyet til SE, men vi får se hvad der sker..
Jeg gætter på Lange skifter til SE på enten en lejeaftale eller på en permanent kontrakt.. Redigeret af Lupus1999 - 27 - Oct - 2009 kl. 13:31 |
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
EfB fan
Senior Member
EfB i toppen af SAS ligaen. Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1662 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 28 - Oct - 2009 kl. 14:05 |
|
Ok ikke en and, mente bare, håber ikke det bliver til noget :-)
|
|
|
Retfærdighed i den danske SAS liga, TV DOMMERE NU, så vi kan rette på de skandaløse fejl vore uduelige dommere i DK konstant laver.
|
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 28 - Oct - 2009 kl. 14:12 |
Ifølge dette link
Så udløber hans kontrakt ved udgangen af 2010 og så lyder det rimelig sandsynlig, hvis han selv vil altså..
|
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
Newbie
Medlem siden den....: 26 - Oct - 2009 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 0 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 01 - Nov - 2009 kl. 13:37 |
|
Det hedder yndling og ikke yngling. Og så ville det ikke være det værste i hele verden hvis Lange skiftede. Jeg ville foretrække hvis vi beholdte Tim Janssen, men det kan måske vise sig at blive svært. Desuden kunne jeg ikke forestille mig at Lange ville skifte til SE, hvorfor skulle han det? Synes han får rigelig spilletid i forhold hvor meget han egentlig får ud af det. Lange er en Esbjerg dreng, og tvivler på at han vil skifte ned i rækken for at få alle minutter. Men hvis det skulle ske, så tror vi kan få en bedre makker til Janssen, hvis vi kan holde top 3 indtil transfer vinduet starter.
|
|
|
Velkommen tilbage Ove!
|
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02 - Nov - 2009 kl. 09:36 |
|
Der bliver nok ikke handlet noget ind til vinter i Esbjerg?
Så tyder det ihvertfald på, at de skal sælge nogle profiler før de køber ind..
|
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123 7> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |