![]() |
Laudrup til Real Madrid? |
Besvar
|
| Forfatter | |
Dennis
Senior Member
Medlem siden den....: 20 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1459 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Laudrup til Real Madrid?Sendt: 29 - Oct - 2009 kl. 10:13 |
|
http://www.sporten.dk/fodbold/spanien-primera-division-2009-2010/laudrup-i-kontakt-med-real
Det kunne satme være stort og samtidig sætte mig i et skidt dilemma. Tror dog ikke det sker nu men måske med tiden. Det ville være lidt useriøst at fyre Pellegrini nu. Men lidt mere vaklen og han er formentlig fortid...
|
|
![]() |
|
Tommy
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1189 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 29 - Oct - 2009 kl. 14:24 |
|
Det er historien om igen for Real Madrid. Man fyrer simpelthen sine trænere alt for hurtigt, der er absolut ingen tålmodighed. Nok har man anskaffet sig en masse klassespillere henover sommeren, men lige p.t. mangler man den i særklasse bedste (Ronaldo), og generelt kan man ikke bare forvente, at man kan købe en masse klassespillere, og så er der champagnebold fra dag 1.
Det kunne da være spændende med en dansker på trænerposten i så stor en klub, men jeg vil alligevel håbe, at Pellegrini får lidt længere snor. Ingen fortjener at blive fyret efter så kort tid, medmindre man har tabt samtlige kampe, eller noget i den stil.
|
|
|
VB siden 1984
Manchester United siden 1985 |
|
![]() |
|
Cleverhead
Senior Member
Medlem siden den....: 05 - Apr - 2009 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 649 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 30 - Oct - 2009 kl. 20:41 |
|
Jeg tvivler også på at Pellegrini ryger lige med det samme. Med det renommé han har som træner samt hvor langt inde i sæsonen vi er, in mente, så vil alt andet være dumt gjort af Real Madrid. De er jo "kun" 3 point efter Barcelona i La Liga og de ligge stadig til avancement i Cl gruppen, så et par svipsere skal der være plads til.
Dog skal det siges at man har for lavt et bundniveau hvis man kan tabe 4-0 til et 3. divisionshold. Og det skal ændres for er man træner for verdens dyreste fodboldtrup så forpligter dette naturligvis.
|
|
![]() |
|
Cleverhead
Senior Member
Medlem siden den....: 05 - Apr - 2009 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 649 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 01 - Feb - 2010 kl. 00:33 |
|
http://www.bold.dk/nyt/Villarreal-fyrer-Valverde
Villarreal har fyret Ernesto Valverde og Michael Laudrup er efter sigende 1. prioritet på Madrigal. Han var også i spil i sommer, da Pellegrini tog til Real Madrid men der blev satset på Valverde men arbejdet har åbenbart ikke haft det udbytte Villarreals ledelse kunne håbe. Mit bedste bud vil også være Michael Laudrup, de ting han ønsker i en fodboldklub kan "Den gule ubåd" indfri i min optik
|
|
![]() |
|
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8349 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 01 - Feb - 2010 kl. 06:02 |
|
Findes der efterhånden en eneste klub i Europa, som Laudrup ikke har været kædet sammen med? Kan ikke se, hvad det er der gør, at han gang på gang sættes i forbindelse med relativt store klubber. Han har da endnu ikke i sin trænerkarriere vist noget som helst, der kunne retfærdiggøre et job i en spansk top-5 klub. Jovist, resultaterne med Getafe var okay, eftersom det var sådan en lille klub, men både i Brøndby og i Rusland fik han da slet ikke nok ud af nogle relativt gode trupper. Bliver han ansat i en stor klub i Spanien, så kan det da udelukkende være på baggrund af hans navn. |
|
|
V for Vestegnen!
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |