![]() |
EM Kvalifikation 2012! |
Besvar
|
Side <1 202122 |
| Forfatter | |
Cleverhead
Senior Member
Medlem siden den....: 05 - Apr - 2009 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 649 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: EM Kvalifikation 2012!Sendt: i går kl. 08:11 |
|
http://www.bold.dk/nyt/DBU-Ikke-urealistisk-at-forlaenge-med-Olsen
DBU er da snart til grin hvis de virkelig mener Morten Olsen skal fortsætte som landstræner efter EM
|
|
|
Som jeg altid har sagt, så tænker jeg fodbold bedre end jeg spiller det!
|
|
![]() |
|
Jespersen
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Jan - 2008 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 1008 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: i går kl. 08:16 |
|
Endnu en grund til at foragte landsholdet, DBU og Morten Olsen!
|
|
![]() |
|
TaylorDK
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 1237 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: i går kl. 09:45 |
|
Det kan godt være jeg har for høje forventninger af et lille land som Danmark med 5mio indbyggere, men jeg ser DBU som et meget svagt og langt fra handlekraftigt forbund. Jeg tror efterhånden ikke de tør mande sig op og fyre Morten Olsen, der efterhånden har mange år på bagen som landstræner for det danske landshold.
Man må bare håbe, at Morten Olsen timer sin opsigelse med Michael Laudrups kontraktudløb i Mallorca omkring/efter EM 2012. |
|
![]() |
|
Jespersen
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Jan - 2008 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 1008 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: i går kl. 10:02 |
|
DBU har ikke nosser til en skid - ikke en gang til at administrere den danske Superliga.
|
|
![]() |
|
Alex-abbott
Moderator Group
Medlem siden den....: 19 - May - 2008 Land: DK Status: Offline Beskeder: 1055 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: i går kl. 17:51 |
Kan ikke bestemme mig for, hvem jeg hader mest på nuværende tidspunkt : Landsholdet, DBU og Morten Olsen vs Brøndby IF, Per Bjerregaard og Henrik Jensen. |
|
![]() |
|
Arsenalfan
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Newbie
Medlem siden den....: 02 - Jun - 2010 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 26 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: i går kl. 21:38 |
|
Jeg synes det er på tide med nye trænerkræfter til landsholdet. Mortens tid er forbi . Mon ikke vi kan lokke Mourinho (ved ikke lige om det er stavet ordentligt) hertil - tror det ville give en positiv forandring :-)
|
|
![]() |
|
Ferdi-21
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Groupie
Medlem siden den....: 21 - Nov - 2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 291 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: i går kl. 23:20 |
|
Tror slet ikke at, en kendt træner som Mourinho ville klare det i Danmark. Hvis i vil have en udlændning så prøv da kræfter med Portugals fyrede træner! :-)
|
|
|
Fenerbahce SK´
My Favorite!!! |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 202122 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |