Fodboldsnak.dk Websted
Forum Start Forum Start >International >Landsholds - fodbold
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: EM Kvalifikation 2012!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EM Kvalifikation 2012!

Besvar Besvar Side  <1 202122
Forfatter
Besked
Cleverhead Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 05 - Apr - 2009
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 649
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cleverhead Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: EM Kvalifikation 2012!
    Sendt: i går kl. 08:11
http://www.bold.dk/nyt/DBU-Ikke-urealistisk-at-forlaenge-med-Olsen

DBU er da snart til grin hvis de virkelig mener Morten Olsen skal fortsætte som landstræner efter EM
Som jeg altid har sagt, så tænker jeg fodbold bedre end jeg spiller det!
Til top
Jespersen Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 18 - Jan - 2008
Beskeder: 1008
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jespersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 08:16
Endnu en grund til at foragte landsholdet, DBU og Morten Olsen!
Til top
TaylorDK Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007
Beskeder: 1237
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TaylorDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 09:45
Det kan godt være jeg har for høje forventninger af et lille land som Danmark med 5mio indbyggere, men jeg ser DBU som et meget svagt og langt fra handlekraftigt forbund. Jeg tror efterhånden ikke de tør mande sig op og fyre Morten Olsen, der efterhånden har mange år på bagen som landstræner for det danske landshold.

Man må bare håbe, at Morten Olsen timer sin opsigelse med Michael Laudrups kontraktudløb i Mallorca omkring/efter EM 2012.
Til top
Jespersen Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 18 - Jan - 2008
Beskeder: 1008
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jespersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 10:02
DBU har ikke nosser til en skid - ikke en gang til at administrere den danske Superliga. 
Til top
Alex-abbott Se Drop Down
Moderator Group
Moderator Group

Medlem siden den....: 19 - May - 2008
Land: DK
Beskeder: 1055
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Alex-abbott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 17:51
Citat: Jespersen

Endnu en grund til at foragte landsholdet, DBU og Morten Olsen!

Kan ikke bestemme mig for, hvem jeg hader mest på nuværende tidspunkt :

Landsholdet, DBU og Morten Olsen vs Brøndby IF, Per Bjerregaard og Henrik Jensen. 

Til top
Arsenalfan Se Drop Down
Newbie
Newbie

Medlem siden den....: 02 - Jun - 2010
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Arsenalfan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 21:38
Jeg synes det er på tide med nye trænerkræfter til landsholdet. Mortens tid er forbi . Mon ikke vi kan lokke Mourinho (ved ikke lige om det er stavet ordentligt) hertil - tror det ville give en positiv forandring :-)
Til top
Ferdi-21 Se Drop Down
Groupie
Groupie

Medlem siden den....: 21 - Nov - 2009
Land: Denmark
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ferdi-21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 23:20
Tror slet ikke at, en kendt træner som Mourinho ville klare det i Danmark. Hvis i vil have en udlændning så prøv da kræfter med Portugals fyrede træner! :-)
Fenerbahce SK´

My Favorite!!!
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 202122

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0,062 sekunder.