Fodboldsnak.dk Websted
Forum Start Forum Start >SAS liga >Brøndby IF
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Udrensning i Brøndby
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udrensning i Brøndby

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
virenque61 Se Drop Down
Newbie
Newbie

Medlem siden den....: 04 - Feb - 2010
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér virenque61 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Udrensning i Brøndby
    Sendt: 04 - Feb - 2010 kl. 17:29
Tjek lige denne her:

Kan ikke helt finde ud af, om jeg er enig. Synes vi har masser af potentiale i truppen.
Til top
Dennis Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 20 - Sep - 2007
Land: Denmark
Beskeder: 1459
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dennis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 - Feb - 2010 kl. 19:53
Enig med Brun. Der er for meget (løntungt)dødvægt ombord på skuden.
Til top
Evil Empire Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
Jinxe-Kongen

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Beskeder: 8349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evil Empire Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 - Feb - 2010 kl. 20:58

Der er da helt sikkert spillere, som ikke burde være i Brøndby. Og problemet er nok også meget rigtigt, at de spillere, vi har, ikke passer til det system, som Kent praktiserer - hvis altså nogen ved, hvad det er for et system, Kent praktiserer. Personligt aner jeg det ikke, og kan ikke finde den røde tråd.

Spillere som Jan Kristiansen, Alexander Farnerud, Mikael Nilsson og Samuel Holmén, for at nævne nogle af de løntunge, som ikke gør det overvældende flot i klubben, burde vi jo have fået meget mere ud af. Ikke kun under Kent, men også under Køhlert. Og det er vel i bund og grund problemet i Brøndby; alt for meget uro og alt for lidt styring med, hvad det i det hele taget er, vi vil.

Jeg er, og har længe været, meget efter Kent, og det stopper nok ikke foreløbeligt. Dog skal det nok også med i overvejelserne i kritikken af ham, at ledelsen i Brøndby nok ikke har fundet den rigtige træner ift. truppens kvaliteter og styrker, og vi er dermed endt i en genopbygningsfase endnu engang, hvor vi vel kan forvente, at der vil skulle ske justeringer over en lang periode, før vi igen er der, hvor vi bør være.

For overordnet set, hvis man fokuserer på truppens spillere, så er vi ikke placeret der, hvor vi burde være. Vi har en trup der er langt bedre end både Esbjergs og i særdeleshed Silkeborgs. Og vi er ikke ti point dårligere end et fck-hold der har spillet langt under vanlig standard.
V for Vestegnen!
Til top
Cleverhead Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden den....: 05 - Apr - 2009
Land: Danmark
Beskeder: 649
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cleverhead Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 - Mar - 2010 kl. 13:36
http://www.bold.dk/nyt/Stryger-forlaenger-med-Broendby

Sådan, en længere kontakt til en lovende ung spiller. Lidt godt kan der trods alt godt komme ud af Brøndby disse dage
Til top
EfB fan Se Drop Down
Senior Member
Senior Member
EfB i toppen af SAS ligaen.

Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007
Beskeder: 1665
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EfB fan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 - Mar - 2010 kl. 15:47
Citat: Evil Empire

Og vi er ikke ti point dårligere end et fck-hold der har spillet langt under vanlig standard.

Nu vil jeg ikke tage stilling til jeres styrke i forhold til andre hold, for der bliver vi nok ikke enige, men når i bliver ved med, at sige FCK spiller langt under vanlig standard, så må jeg altså protestere, jeg mener FCK spiller nogenlunde som de har gjort de seneste 3 år, det kan man Bl.a. også se på deres point:

07-08 efter 18 runder.    34 point
08-09 efter 18 runder.    40 point
09-10 efter 18 runder.    37 point

Så i min verden underbygger det min holdning som er, at FCK spiller på det niveau som de har spillet de seneste år, derimod er der andre hold i ligaen der har rykket sig mere end andre.

Man kan måske sige, at de spillede lidt under niveau i 07-08, hvorimod man kan sige, at 08-09 og 09-10 må være nogenlunde det som FCK kan præstere, altså et normalt år.

At det gør mere ondt på nogle hold end andre er vel, at styrkeforholdet mellem klubberne er blevet mere tæt og der ikke længere er nogen klubber der skiller sig helt ud, ihverfald ikke i top 6-7, nogle klubber har stået stille styrkemæssigt, hvorimod andre har flyttet sig opad styrkemæssigt specielt i denne sæson.

Redigeret af EfB fan - 06 - Mar - 2010 kl. 15:49
Retfærdighed i den danske SAS liga, TV DOMMERE NU, så vi kan rette på de skandaløse fejl vore uduelige dommere i DK konstant laver.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0,110 sekunder.