![]() |
Foråret 2010 |
Besvar
|
Side <123 |
| Forfatter | |
Lupus1999
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle! Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 4759 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Foråret 2010Sendt: 11 - Apr - 2010 kl. 22:30 |
|
Ingen point er egentlig ikke overrasket, men så alligevel når man tager kampens forløb i mente..
På trods af 10 mand mod 11 i det meste af kampen spillede vi lige op med Esbjerg og nogen gange bedre.. Vi havde efter min overbevisning fortjent det ene point.. Det fik vi ikke, og sådan er fodbold, at man ikke altid for som fortjent. Det afgørende punkt blev, da Baba Collins blev vist ud, da vi inden det havde haft to store chancer og burde vel ret beset have ført med 1-0, måske endda 2-0, men heldigt for Esbjerg at det var 11 mod 10 for ellers havde kampen nok fået et andet udfald.
Næste opgave er en hjemmekamp og her skal vi have point.. Vores næste uger bliver meget tætte, da vi jo også har to pokalsemifinale kampe at koncentere os om. Jeg vil gerne tabe resten af forårets kampe i ligaen for en pokalsejr. Kunne dog være helt urealistisk fedt at vinde bronze og tage en pokal titel.
Håber vi sætter et såret AGF hold på plads på onsdag, men tvivler.. Vi skal jo tabe nogle kampe på et tidspunkt og de kan godt komme nu de kampe som vi skal tabe..
|
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle! Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 4759 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15 - Apr - 2010 kl. 16:03 |
|
Vi fik de 3 point, som egentlig var en pligtsejr, men bestemt ikke med start opstillingen i mente.
Næste kamp er hjemme mod løverne og det er her vi skal stå vores prøve med henblik på næste sæson. Vi vil gerne op og hente medaljer i næste sæson og så kan vi få en meget god prejling af, hvor langt vi er nået med det arbejde i kamp mod de kommende danmarksmestre.
Det var tydeligt at vi mod AGF sparede profilerne med henblik på denne kamp og pokalkampen mod OB. Det er muligt at de fleste talenter også vil få chancen på lørdag, da pokalkampen er så vigtig. Realistisk så får vi 0 point, men håber på point eller måske sejr. Kigger man lidt på de sidste mange møder på vores bane mod FCK, så ligner det en klokkeklar sejr til FCK på 2 mål eller mere..
|
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18 - Apr - 2010 kl. 21:30 |
|
En helt igennem fantastisk kamp som havde det hele.. Dejligt igen at slå løverne og det fundament vi er ved at bygge op til næste sæson ser lovende ud...
Næste kamp er ude mod Randers som er forårets næst bedste hold efter os selvfølgelig.. Det bliver en svær kamp, men hvis vi vil have medaljer skal vi have point igen.. Dog tror jeg vi hjælper Randers i deres kamp for overlevelse, da vi grundet pokalsemifinalerne mod OB stiller med de helt unge, men de har jo også vist at de kan vinde..
Dejligt at være FCM fan for tiden..
|
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19 - Apr - 2010 kl. 14:44 |
|
http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2009-2010/farlige-frank-agf-rykker-ned
Er enig med ham, men det vigtigste i dette interview er at Frank træner med igen... :D
|
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
Høgh
Senior Member
Medlem siden den....: 25 - Jun - 2008 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 555 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19 - Apr - 2010 kl. 23:17 |
Måske det er en hentydning til at tror i taber imod Randers i næste spillerunde ![]() ![]() |
|
|
De snakker ånd versus forretning
forstår ikke hvad de si'r er rimelig kold overfor hvor mange mill en sejr gi'r |
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19 - Apr - 2010 kl. 23:20 |
|
Gør vi nok også, da alle de unge får chancen da pokalen er det vigtigste..
|
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04 - May - 2010 kl. 13:25 |
|
Så gælder det kampen mod BIF, hvor vi igen har en chance for at få de 3 point... Jeg tror Allan Kuhn blander kortene lidt igen og et smalt nederlag er ganske sandsynlig i mine øjne.. Jeg vil ihvertfald absolut ikke blive overrasket såfremt vi taber, da det er tydeligt spillerne tænker på en hvis finale, hvilket jeg også godt kan forstå..
En spændene kamp som kan falde begge veje, men jeg forventer egentlig ikke det store af kampen..
FCMs trup mod Brøndby IF: Martin Raska, Morten Hyldgaard, Kolja Afriyie, Kristian Ipsa, Erik Sviatchenko, Winston Reid, Martin Albrechtsen, Jesper Juelsgård, Christian Sivebæk, Mikkel Thygesen, Mads Albæk, Izunna Uzochukwu, Danny Olsen, Jonas Borring, Ken Ilsø, Baba Collins, Frank Kristensen, Jude Nworuh
Dejligt med Reid tilbage, men Lôssl sidder fortsat ude... Redigeret af Lupus1999 - 04 - May - 2010 kl. 18:17 |
|
|
32 vil vinde guld!
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <123 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |