![]() |
Foråret 2010 |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lupus1999
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle! Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 4759 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Foråret 2010Sendt: 08 - Feb - 2010 kl. 11:17 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Så er vi klar til at starte forårets jagt på en top 6 placering, samt at hente en pokal.
Vi har efter nogle år med kompromis på vores koncept fået ryddet gevaldigt op og kommet back to basic. Vi har nu 21 førsteholdsspillere som suppleres med vores meget talentfulde spillere fra akademiet. Spillere som ikke længere er en del af FCM efter udsalget er:
Kim Christensen
Yakubu Akilu
Philip Marcic
Danny Califf
Claus Madsen
Christopher Poulsen
Lasse Heinze
Poul Hübertz
Sune Kiilerich
Sekou Oliseh
Arek Onyszko
Ken Fagerberg (udlejet)
Det er ikke spillere som spillede særlig meget og så kan man ligeså godt spare lønkroner og erstatte dem med upcoming talenter. Det har heller ikke svækket vores start opstilling, så det har været et ganske godkendt transfervindue, selvom jeg godt så en målmand tilføjet. Jeg har har dog hørt at man vil satse på U21 talentet Jonas Lössl, så tvivler på at der kommer en keeper mere.
---------------------Lössl---------------------
Ipsa-----Albrechtsen--Reid-------Jessen
----------Thygesen-----Florescu-----------
Olsen---------------Ilsø-------------Borring
---------------------Farlige-------------------
Så har vi Raska, Kolja, Collins, Salami, Albæk, Sviatchenko, Juelsgaard, Hvilsom, Rilwan, Sivebæk, Izunna og Jesper Bøge som supplement. Salami vil på sigt gå ind i start opstillingen og muligvis Collins, men synes vores hold er meget stærkt og kan spille med om medaljer i næste sæson. Min største tvivl er keeperen, men han kan også vise sig at være den nye Schmeicel, så jeg er fortrøstningsfuld.
Og den første kamp er hjemme mod OB, så kan vi fået os testet mod en af medalje aspiranterne allerede der.. Redigeret af Lupus1999 - 21 - Feb - 2010 kl. 17:23 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
32 vil vinde guld!
|
![]() |
Evil Empire
Senior Member
Jinxe-Kongen Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8349 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 08 - Feb - 2010 kl. 12:58 |
Naivitet, ftw! Hvorfor har du ham som målmand i jeres startopstilling, hvis du ikke kender ham?
Jeres start-11'er ser jo som sådan fin ud, men man må godt nok ikke håbe for jer, at I får ret mange skader, karantæner og deslige. Jeres bænk ser meget ringe ud, bl.a er en spiller som Fagerberg jo en ren skandale, og kunne efter min bedste overbevisning godt have været en af dem I kunne have skilt jer af med i vinduet. Udover ham er det jo nærmest rene talenter, og selvom de er, ja, talentfulde, så ser det godt nok noget tyndt ud. Håber for jer, at I har lidt penge på kistebunden. For mig ser det ud til, at I skal ud og være meget aggressive i sommervinduet, hvis I skal have en jordisk chance for at spille med om medaljer næste år. |
|
V for Vestegnen!
|
![]() |
Lupus1999
Admin Group
FC Midtjylland, klubben over dem alle! Medlem siden den....: 17 - Sep - 2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 4759 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 08 - Feb - 2010 kl. 22:55 |
|
Jeg kender ham som 2.målmand og har set ham på U21, så har et udmærket kendskab til manden. Desuden har jeg set manden til opvarmnig inden kampe og han virker virkelig til at have noget pondus. Jonas er 195cm høj og er en stor og robust målmand, som på trods af sin højde har hurtige reflekser.
Og du mener vores trup er smal i tilfælde af skader? Jeg synes godt nok der skal en del skader til at ødelægge vores stærke start formation, men du har ret i at skader til Mikkel Thygesen, Frank Kristensen og Albrechtsen på samme tid kan der godt blive en smule kritisk.
Allan Kuhn indikerer også at det er den unge mand der skal have chancen..
|
|
32 vil vinde guld!
|
![]() |
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 22 - Feb - 2010 kl. 17:22 |
|
Det bliver spændene at se, hvad han kan på dette niveau?
Jeg er egentlig rimelig fortrøstningsfuld, da vi siden Peter Skov-Jensen har manglet en klassekeeper. Martin Raska har ikke leveret, Lasse Heinze har været ok stabil, men ikke prangende og Arek Onyzsko så ud til at havde glemt handskerne i Odense. Håber og tror på han er manden som vi har savnet, men det må foråret vise.
---------------------Lössl---------------------
Ipsa-----Albrechtsen--Reid-------Jessen
----------Thygesen-----Florescu-----------
Olsen---------------Ilsø-------------Borring
---------------------Farlige-------------------
Måske det bliver Afriye og Salami i stedet for Florescu og Ipsa, men ellers er det også de eneste usikkerheder lige p.t som jeg ser det. |
|
32 vil vinde guld!
|
![]() |
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02 - Mar - 2010 kl. 17:19 |
|
Så gælder det OB, som er en kamp, hvor 3 point gerne skulle stemple ind på kontoen for at komme godt i gang. Dog kan 1 point være tilfredstillende, så glæder mig til at se kampen og alle spillerne i aktion igen. Vores startopstilling er som ovenover med de to usikkerheder med Salami og Afriye som mulige til start formationen.
Jeg tror på de 3 point, da vi som regel sender OB hjem med et klart nederlag, når vi spiller på vores bane..
Seneste 5 indbyrdes i Herning
Håber statistikken holder, da der så er minimum 1 point til os.. Redigeret af Lupus1999 - 02 - Mar - 2010 kl. 17:22 |
|
32 vil vinde guld!
|
![]() |
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07 - Mar - 2010 kl. 11:53 |
|
Fuld fortjent at vi henter 1 point og havde det ikke været for dommeren, så havde vi vundet den kamp. Nu har jeg set starten så mange gange og kortet som AMC skulle have haft er og bliver et rødt kort.
Desuden har OB to chancer i anden halvleg, som er frisparket og Utaka´s chance, som Lössl tager på fornemste vis. Men nu skal vi heller ikke glemme vores dobbelt chance på overliggeren.. Uafgjort er vel et okay resultat, men éftersom vi førte 2 gange i kampen havde vi fortjent bedre. Desuden fik lige bevist at vi kan spille lige op og tildels bedre end guldfavoritterne..
jeg er fortrøstningsfuld og der ligger mange point og venter på os...
|
|
32 vil vinde guld!
|
![]() |
TaylorDK
Senior Member
Medlem siden den....: 18 - Sep - 2007 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 1237 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07 - Mar - 2010 kl. 13:10 |
|
Jeg er, ligesom dig, fortrøstningsfuld, men mener ikke vi fortjente bedre. Vi skal være utrolig glade for det ene point, da OB var overlegne i stort set alt spil på banen.
|
![]() |
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 08 - Mar - 2010 kl. 13:33 |
Enig i at de spillede bedre, men det handler jo om at lave mål i fodbold.. Det positive er at vi virker til at være skarpe og ikke skal bruge mange chancer på at score. Det er dog svært at bedømme efter en kamp, men vi skal nok kravle op i minimum top 8 inden vi er færdige.. Og som jeg har sagt tidligere kan vi spille lige op eller bedre end alle hold i ligaen, men når selvtilliden er væk skal den først bygges op igen og det er stille og rolig begyndt.
Jeg tror der ligger mange point og venter i de næste kampe til os..
|
|
32 vil vinde guld!
|
![]() |
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 09 - Mar - 2010 kl. 13:13 |
|
Så gælder det AaB som fik en spillemæssig skidt start på foråret, da de var meget heldige med de 3 point.. Zaza stod en pragtkamp og det kan de være glade for i Aalborg. Vi stiller nok op uden skader denne gang, men tror vores start 11éren ikke har ændringer, da vi spillede en god defensiv kamp mod OB..
------------------Lössl-----------------------
Afriye-----Reid--------Albrechtsen-----Jessen
------------Salami------Thygesen-------------
Sivebæk-----------Ilsø--------------------Borring
------------------Farlige-------------------------
Igen som mod OB forventer jeg statistikken holder og jeg er 100% på vi ikke taber..
Seneste 10 indbyrdes opgør
Som man kan se vinder vi alle hjemmekampe mod AaB og man skal igen m eget langt tilbage for at finde den sidste sejr til AaB på vores bane.. Så vi taber ikke denne kamp... Alt kan ske i fodbold, men tror minimum på 1 point, da AaB laangt fra imponerede i deres første kamp.. Redigeret af Lupus1999 - 09 - Mar - 2010 kl. 13:15 |
|
32 vil vinde guld!
|
![]() |
Lupus1999
Admin Group
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14 - Mar - 2010 kl. 17:59 |
|
Statistikken holdt og som sagt var jeg sikker på point.. Dejligt at de ovenikøbet kommer på en overbevisende måde.. Og ganske tydeligt at se at Allan Kuhn har fået defensiven på plads..
3 point og videre mod top 6, nu er der kun 3 point til 5.pladsen og nu skal vi møde SIF i næste runde og kan selv lukke hullet helt..
P.t opfylder vi vores målsætning om top 8, så nu kan vi kun overraske... Redigeret af Lupus1999 - 14 - Mar - 2010 kl. 18:51 |
|
32 vil vinde guld!
|
![]() |
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |